- تعداد کالا: 640
- بازدید امروز: 75
- بازدید دیروز: 1209
- بازدید کل: 853641
72 ساعت ضمانت بازگشت کالا
آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای مرکز هارد گیلان میباشد. در همین راستا مرکز هارد گیلان تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید قصد بازگشت و یا تعویض کالای خریداری شده را داشته باشند که در این راستا مرکز هارد گیلان ضمانت 3 روزه جهت بازگرداندن کالا را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که محاسبه این بازه به این صورت است: سه روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط مرکز هارد گیلان.
پس چنانچه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
بازگشت و یا تعویض کالا چه دلایلی میتواند داشته باشد؟
- مورد پسند نبودن کالای دریافتی: به هر دلیلی اگر محصول خریداری شده خود را نمیپسندید میتوانید آن را به راحتی بازگشت داده و یا تعویض نمایید.
- عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی: در صورت داشتن این مشکل با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش (شماره تماس خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان: 01333233079 میباشد.) جهت بازگشت محصول راهنمایی خواهید شد. نکته: تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود.
- وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده: در صورتی که کالای دریافتی دارای نقص و ایراد باشد با اعلام آن به واحد خدمات پس از فروش (شماره تماس خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان: 01333233079 میباشد.) جهت بازگشت راهنمایی خواهید شد. نکته: تا 24 ساعت بعد از تحویل باید اطلاع داده شود.
- در نظر داشته باشید که ایراد وارده بعلت استفاده نادرست از کالا جز شرایط ذکر شده نمی باشد.
- در نظر داشته باشید فاکتور ثبت شده شما یک بار قابلیت تعویض دارد، لذا دقت کافی در هنگام خرید تعویضی تان داشته باشید.
کدام کالاها قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند؟
تمامی محصولات موجود در مرکز هارد گیلان قابلیت بازگشت و یا تعویض را دارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض به هنگام ارسال باید دارای چه شرایطی باشند؟
- در زمان مرجوع کردن کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی ویژه خود (همان گونه که دریافت کرده اید)، و جعبه خود مرکز هارد گیلان قرار داده اید.
- ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو باقی مانده باشد.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس در مرکز هارد گیلان برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.
شرایط بازگشت و تعویض کالاهایی که در پروموشن خریداری شدهاند:
- در صورتی که کالایی در پروموشن خاصی خریداری شود تنها با حفظ شرایط همان پروموشن قابل بازگشت و یا تعویض میباشد.
- در صورت درخواست عودت وجه باید کل سفارش بصورت کامل بازگردانده شود.
- در پروموشنها و حراجهای زماندار در صورت پایان مدت زمان تخفیف کالای خریداری شده، معادل مبلغ پرداختی محاسبه شده و کالای جایگزین به قیمت روز قابل خرید میباشد.
- در صورتی که سفارش شما شامل کالای هدیه باشد، برای بازگشت و یا تعویض، کالای هدیه نیز باید برگردانده شود و در صورت استفاده از آن، مبلغ کالای هدیه از مبلغ کل کسر میگردد.
- کلیه کالاهایی که در پروموشن، فروش ویژه و حراجهای سایت مرکز هارد گیلان خریداری میشوند تنها از طریق سایت مرکز هارد گیلان قابل تعویض میباشند و در فروشگاههای حضوری قابلیت تعویض کالا را ندارند.
- کالاهایی که از صفحه پیشنهاد شگفتانگیز خریداری میشوند، به هیچ عنوان قابلیت بازگشت و یا تعویض ندارند.
کالاهای قابل بازگشت و یا تعویض را چگونه ارسال کنیم؟
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید با خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان (شماره تماس خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان: 01333233079 میباشد.) تماس گرفته و آن را اعلام نمایید تا در صورت داشتن شرایط جهت ارسال کالا راهنمایی شوید.
* لطفا از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان خودداری فرمایید.
- در صورتی که ساکن شهرستان رشت میباشید پس از هماهنگی، دریافت کالا با ارسال پیک مرکز هارد گیلان صورت میگیرد. در نظر داشته باشید که برای هر فاکتور فقط یک بار پیک ارسال خواهد شد.
- مشتریان شهرستان تهران و سایر شهرستان ها بعد از تاییدیه بازگرداندن کالا توسط کارشناس مرکز هارد گیلان، از طریق پست پیشتاز اقدام به ارسال کالا نمایید.
توجه: زمان در نظر گرفته شده برای تعویض کالا 3 روز (حتی روزهای تعطیل) است که محاسبه این بازه به این صورت است : سه روز از زمان تحویل کالا به مشتری تا اخذ محصول ارجاعی توسط مرکز هارد گیلان.
پس چنانچه قصد تعویض دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا اقدام نمایید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
نکته: در روزهای تعطیل برای ارتباط با پشتیبانی و برگشت محصول می توانید به آدرس تلگرام @hard_dvr_admin پیغام بگذارید.
کالای خود را به چه آدرسی ارسال کنیم؟
آدرس : گیلان، رشت، خیابان بیستون، پاساژ بیستون، طبقه اول، واحد 31 ( واحد خدمات پس از فروش )
شماره تماس های واحد فروش:
۲۰۰۳ ۳۳۲۲ ۰۱۳
۲۰۰۴ ۳۳۲۲ ۰۱۳
شماره موبایل:
۲۲۰۱ ۵۰۱ ۰۹۱۱
شماره تماس واحد خدمات پس از فروش:
۳۰۷۹ ۳۳۲۳ ۰۱۳
بعد از ارسال کالا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
بعد از دریافت کالا توسط مرکز هارد گیلان، کارشناس، کنترل کیفیت و سلامت کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم، پس از بررسی محصول در اولین فرصت با مشتری تماس گرفته و جهت تعویض و یا بازگشت آن راهنماییهای لازم را ارائه میدهند.
- در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط کارشناس، ظرف 48 ساعت مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- به هیچ عنوان امکان رزرو محصول در پروسه ی تعویض وجود ندارد و محصولات تعویضی به قیمت روز محاسبه خواهند شد.
- روال تعویض در حداقل زمان ممکن انجام خواهد شد اما هیچ تعهدی در مقابل انجام یک روزه یا دو روزه تعویضیها انجام نمی پذیرد.
- در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: در صورتی که کالای بازگشت داده شده در سفارشی باشد که در آن سفارش هدیه، کوپن تخفیف و ... به مشتری تعلق گرفته باشد مبلغ تخفیف از مبلغ کل کسر گردیده و مابقی مبلغ استرداد میگردد.
راههای ارتباط با واحد خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان:
آدرس: گیلان، رشت، خیابان بیستون، پاساژ بیستون، طبقه اول، واحد 31 ( واحد خدمات پس از فروش )
شماره تماس واحد خدمات پس از فروش: 01333233079
ایمیل ما: info@mihard.ir
- - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
- - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
- - لطفا فارسی بنویسید.
- - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.