گارانتی تعویض
گارانتی تعویض مرکز هارد (می هارد):
پس از انتخاب یک محصول خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش آن محصول است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت، ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکل ها و ابهام ها باشد؛ از جمله برنامههایی است که همواره در دستور کار فروشگاه اینترنتی می هارد می باشد. فروشگاه اینترنتی می هارد خدمات پس از فروش خود را بعنوان یکی از مراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار با مشتریانش می داند و همواره تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با رفع ابهام و مشکل ها، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی می هارد فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان فروشگاه اینترنتی می هارد از نظر نوع فعالیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینهای از فرایندها و تجربه های حرفهای از کسب و کارهای گوناگون دراختیار ما قرار گیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوریهای روز که همواره مورد توجه فروشگاه اینترنتی می هارد بوده، به ما کمک می کند تا پشتیبانی کامل و موثری از راهکارها را ارائه کرده و مشتریان را در بالا بردن بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.
گارانتی های فروشگاه اینترنتی می هارد شامل 1 سال تعویض می هارد و 2 سال تعویض می هارد می باشد. این گارانتی ها به معنی تعویض محصول در این مرکز می باشد؛ بدون قید و شرط، بدون پرداخت هر گونه هزینه از طرف مشتری و بصورت آنی.
گارانتی از چه زمانی محاسبه می شود ؟
شروع گارانتی می هارد از تاریخ فاکتور صادر شده می باشد و مدت زمان آن در قسمت توضیحات فاکتور قید میشود.
محصول چه زمانی گارانتی خود را از دست میدهد؟
* هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی و …
* هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادهای ناشی از تولید قطعه در کارخانه باشد مانند: سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ و …
پس از تعویض محصول، گارانتی بر روی محصول جدید اعمال میشود؟
بله
- - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
- - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
- - لطفا فارسی بنویسید.
- - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.