Loading...
آمار
  • تعداد کالا: 594
  • بازدید امروز: 2805
  • بازدید دیروز: 2449
  • بازدید کل: 183925

گارانتی طلایی مرکز هارد گیلان


پس از انتخاب یک هارد خوب، بیشترین دغدغه مشتریان، خدمات پس از فروش هارد است. تربیت یک تیم مجرب و متخصص با ویژگیهای اخلاقی و رفتاری مناسب که بتواند با حفظ حرمت، ایجاد اعتماد و آرامش خاطر برای مشتریان، پاسخگوی مشکلات و ابهامات باشد؛ ازجمله برنامه‌هایی است که همواره دردستور کار مرکز هارد گیلان میباشد. مرکز هارد گیلان خدمات پس از فروش خود را بعنوان یکی ازمراحل اصلی چرخه حیات محصول و پل ارتباطی پایدار با مشتریانش میداند و همواره تمام تلاش خود را بکار گرفته تا با رفع ابهام و مشکل ها، شرایط لازم برای استفاده کامل تر مشتریان از خدمات پس از فروش مرکز هارد گیلان فراهم گردد. تعداد و تنوع مشتریان مرکز هارد گیلان ازنظر نوع فعالیت، پراکندگی جغرافیایی و دامنه فعالیت کسب و کار آنها، باعث شده گنجینه‌ای از فرایندها و تجربه‌ های حرفه‌ای از کسب و کارهای گوناگون دراختیار ما قرارگیرد. تلفیق این دانش و استفاده از فناوریهای روز که همواره مورد توجه مرکز هارد گیلان بوده، به ما کمک میکند تا پشتیبانی کامل و موثری از راهکارها را ارائه کرده و مشتریان را در بالا بردن بهره وری کسب و کارشان یاری نمائیم.

گارانتی های مرکز هارد گیلان شامل: “گارانتی طلایی یکساله”، “گارانتی ۱۸ ماه تعویض” و گارانتی ۲ ساله تعویض” میباشد. این گارانتی ها به معنی تعویض هارد در این مرکز میباشد؛ بدون قید و شرط، بدون پرداخت هرگونه هزینه از طرف مشتری.

همچنین گارانتی شرکت های معتبر و قابل اعتماد همانند سازگار ارقام، ویستا، حامی، لایف سرویس، پارس ارتباط و … شامل تعمیر و در صورتی که قابل تعمیر نباشند تعویض میگردند.

همکاران گرامی و مصرف کنندگان عزیز؛ برای برقراری ارتباط با واحد گارانتی، میتوانید از طریق شماره ثابت ۰۱۳۳۳۲۳۳۰۷۹ با ما تماس حاصل فرمایید.

گارانتی از چه زمانی محاسبه می شود ؟

شروع گارانتی از تاریخ فاکتور صادر شده میباشد و مدت زمان آن در قسمت توضیحات فاکتور قید میشود.

هارد چه زمانی گارانتی خود را از دست میدهد؟

* هر نوع آسیب فیزیکی که با چشم مشاهده شود مانند شکستگی، کنده شدن قطعات، خراشیدگی، تاب برداشتگی و …

* هر نوع آسیب الکترونیکی که با چشم مشاهده شود و به دلایلی به غیر از ایراد ذاتی قطعه یا ایرادهای ناشی از تولید قطعه در کارخانه باشد مانند: سوختگی و یا ترکیدگی، تغییر رنگ و …

پس از تعویض هارد، گارانتی بر روی هارد جدید اعمال میشود؟

   بله

 
نظرات
    برگشت به بالا