بروزرسانی بزرگ ویندوز برای امسال در راه است

بروزرسانی بزرگ ویندوز برای امسال در راه است

بروزرسانی بزرگ ویندوز 10

مایکروسافت بالاخره در یک وبلاگ صدور گواهینامه سخت افزارهای ویندوز، انتشار اولین بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 را تایید کرد. البته بروزرسانی با کد 21H1 شناخته می شود.

اگرچه تیم ویندوز اینسایدر که نسخه های بتا ویندوز را منتشر می کنند هنوز در مورد آپدیت 21H1 صحبتی نکرده اند، پست وبلاگ صدور گواهینامه های ویندوز نشان می دهد که مایکروسافت می خواهد به سنت 3 ساله خود در انتشار دو بروزرسانی بزرگ ویندوز 10 در سال پایبند باشد.

شایعات حاکی از آن است که اولین آپدیت امسال تمرکز بیشتری بر روی پچ های امنیتی سیستم عامل داشته و فضای کلی ویندوز را برای یک آپدیت بزرگتر که قرار است در پاییز امسال از راه برسد آماده می کند. این بروزرسانی با نام Sun Valley شناخته می شود. بنا به اعلانات ویندوز سنترال، آپدیت 21H1 بزودی به صورت بتا سپس به شکل یک آپدیت رسمی برای کاربران منتشر خواهد کرد.

مایکروسافت در حال انجام آزمایش بروزرسانی های داخلی بوده و اخیرا مراحل را به پایان رسانده است. این بروزرسانی در کنار پچ های امنیتی، اقدام به تازه سازی آیکون ها، بروزرسانی صفحه تنظیمات، تغییراتی در کورتانا و بهبود تجربه قسمت سرچ کرده است. در حالی که آپدیت Sun Valley با تغییرات اساسی از جمله تفاوت های ظاهری، منو استارت شناور و بهبود عملکرد حالت تبلت و صفحه نمایش لمسی خواهد بود. گفته می شود امسال برخی لپ تاپ ها با بروزرسانی 21H1 یا Sun Valley همراه شوند و دیگر دستگاه ها احتمالا از ویندوز 10 اکس که نسخه سبک تر سیستم عامل مایکروسافت است بهره مند شوند که کاربران به منظور استفاده در تحصیل و مسائل کاری از آنها بهره خواهند برد.
البته که شرایط کرونا در انتشار این ویندوز تاثیرات منفی بسیاری گذاشته است. این نسخه در واقع تمرکز بیشتری بر روی پردازش سریعتر و سبک تر شدن حجم کلی ویندوز دارد تا کاربران محصل و یا افراد شاغل بتوانند با سرعت بیشتری به انجام کارهای روزانه خود بپردازد.

حال باید منتظر باشیم و بینیم دقیقا چه زمانی مایکروسافت قصد دارد تا این نسخه های هیجان انگیز از ویندوز را برای کاربران منتشر کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)