بروزرسانی جدید OxygenOS برای گوشی های سری 8 وان پلاس عرضه شد

بروزرسانی جدید OxygenOS برای گوشی های سری 8 وان پلاس عرضه شد

وان پلاس به تازگی بروزرسانی جدید OxygenOS را برای گوشی های هوشمند سری 8 ارائه کرده که شامل پچ امنیتی و بهبود کارایی دستگاه می شود.

اگر کاربر یکی از گوشی های هوشمند سری 8 وان پلاس هستید، وقت آن رسیده که نرم افزار این دستگاه را بروزرسانی کند. نسخه 11.0.4.4 سیستم عامل اکسیژن در حال حاضر برای اسمارت فون های سری 8 وان پلاس عرضه شده و کاربران در نقاط مختلف قادر به دریافت و نصب آن هستند. بروزرسانی جدید OxygenOS علاوه بر افزودن پچ امنیتی ژانویه، بسیاری از مشکلات ریز و درشت را حل کرده و کارایی دستگاه را بهبود داده است.

نسخه جدید اکسیژن، مشکل شاترینگ برخی اپلیکیشن های جانبی را حل کرده و جلوه نمایشی UI نوار نوتیفیکیشن و همینطور تجربه استفاده از اسکرین شات های طولانی را بهینه سازی کرده است. به علاوه، دیگر خبری از مشکل نویز روی تماس های 5G نیست. گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو نسخه 11.0.4.4 سیستم عامل اکسیژن را دریافت می کنند، در حالی که کاربران گوشی های وان پلاس 8 تی در اروپا قادر به بروزرسانی نسخه 11.07.10 هستند. بروزرسانی جدید در برخی نقاط جهان می تواند با شماره 11.0.7.9 روی دستگاه ظاهر شود.

به هر حال، بروزرسانی جدید OxygenOS موجب بهبود جلوه نمایشی رابط کاربری در بخش نوار نوتیفیکیشن می شود، خصوصا برای اپلیکیشن های جانبی. بروزرسانی همچنین طبق گزارش تغییرات، راه حل ها و بهینه سازی متعددی برای گوشی های سری 8 وان پلاس ارائه شده است که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

بهینه سازی تجربه استفاده از اسکرین شات های طولانی

بهینه سازی جلوه نمایشی UI نوار نوتیفیکیشن 

بهبود مشکل شاترینگ اپلیکیشن های جانبی 

حل مشکل احتمالی فریز شدن توییتر

حل مشکل تقسیم صفحه نمایش اپلیکیشن 

حل مشکل احتمالی در هنگام تغییر شدت رنگ 

حل نمایش مشخصه های برخی اعداد

حل مشکلات مربوط به پایداری سیستم بهبود آن ها

بروزرسانی پچ امنیتی اندروید به 2021.01

حل مشکل احتمالی در عدم پخش ویدیو ها 

حل مشکل نویز روی تماس های 5G

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)