امکان خروج از چت هنگام گوش دادن به پیام یا فایل صوتی در نسخه جدید iOS واتساپ

امکان خروج از چت هنگام گوش دادن به پیام یا فایل صوتی در نسخه جدید iOS واتساپ
واتساپ قابلیت گوش دادن به پیام ها و فایل های صوتی پس از خروج از چت را در دسترس کاربران iOS قرار می دهد.

امکان خروج از چت هنگام گوش دادن به پیام یا فایل صوتی در نسخه جدید iOS واتساپ

احتمالا تاکنون به این مشکل برخورده اید که هنگام گوش دادن به پیام های صوتی نمی توانید از صفحه چت خارج شوید زیرا واتساپ چنین ویژگی را پشتیبانی نمی کند. اما از حدود یک ماه پیش، توسعه دهندگان پیام رسان واتساپ در حال آزمایش قابلیت جدیدی هستند که به کاربران اجازه می دهد هنگام گوش دادن به پیام های صوتی و بدون قطع شدن آن ها از صفحه چت خارج شوند. این شرکت قرار است نسخه بهبود یافته این ویژگی را برای همه کاربران iOS عرضه کند. 

به گزارش 9to5mac، نسخه 22.4.75 اپلیکیشن واتساپ به کاربران اجازه می دهد پیام ها و فایل های صوتی را خارج از صفحه چت پخش کنند. با این ویژگی، می توانید هنگام گوش دادن به پیام صوتی یا موسیقی که در واتساپ پلی کرده اید، به صفحه چت دیگری بروید، به دوست خود پاسخ دهید یا حتی استیکرهای مختلفی را در گروه خانوادگی ارسال کنید. 

ویژگی جدید واتساپ پس از معرفی چند قابلیت دیگر طی هفته های گذشته توسط توسعه دهندگان این پیام رسان در دسترس کاربران قرار گرفته است. از قابلیت های جدید که کار با واتساپ را آسان تر می کند، می توان به امکان مکث و از سرگیری هنگام ضبط پیام صوتی اشاره کرد. علاوه بر این، کاربران حتی می توانند قبل از ارسال پیام، به آن گوش دهند.

به لطف iOS 15 روی نسخه 22.4.75 تغییرات دیگری نیز اعمال شده است. اکنون، هنگام ظاهر شدن اعلان دریافت پیام جدید، عکس پروفایل فردی که آن را ارسال کرده نیز روی لاک اسکرین آیفون نمایان می شود. این همان قابلیتی است که اپلیکیشن های دیگر مثل توییتر از مدت ها پیش در دسترس کاربران خود قرار داده اند.

در نهایت نیز باید به بهتر شدن حالت فوکوس (Focuc Mode) اشاره کرد. اکنون حتی اگر حالت فوکوس فعال باشد، پیام کاربران منتخب روی دستگاه شما به نمایش در می آید. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)