کروم بوک های جدید ایسر ؛ مناسب برای کلاس های درس

کروم بوک های جدید ایسر ؛ مناسب برای کلاس های درس

کروم بوک های جدید ایسر

کمپانی ایسر به زودی از پنج لپ تاپ با هدف استفاده در مدارس رونمایی می کند. کروم بوک های جدید ایسر دارای یک طراحی مقاوم و پردازنده مبتنی بر آرم هستند.

شرکت ایسر قرار است امروز از پنج لپ تاپ جدید خود که با هدف استفاده در مدارس ساخته شده است، رونمایی کند. این محصولات شامل چهار کروم بوک و یک لپ تاپ تبدیل پذیر هستند. کروم بوک های جدید ایسر این بار تغییرات مهمی را به خود دیده اند.

دو مدل از کروم بوک ها مبتنی بر پردازنده اینتل بوده و دارای صفحه هایی هستند که به دور خود می چرخند تا به لپ تاپ تبدیل شوند. در حالی که دو مدل دیگر دارای طراحی سنتی بوده و قلب پردازشی آنها مبتنی بر آرم هستند.

هر پنج مدل دارای یک طراحی مقاوم بوده و صفحه کلید و اجزا تشکیل دهنده آنها ضد آب هستند.

دو مدل تبدیل قابل انعطاف کروم بوک ها با نام های ایسر اسپین 512 و اسپین 511 شناخته می شوند که پردازنده آنها مبتنی بر اینتل است ( مدل پردازنده ها: N4500 و N5100) 

مدل اسپین 511 یک صفحه نمایش 11.6 اینچ اچ دی با نسبت 16:9 دارد. در حالی که مدل اسپین 512 یک صفحه نمایش 12 اینچ اچ دی پلاس با نسبت 3:2 است.
هر دو این مدل ها دارای حداکثر حافظه داخلی 64 گیگابایت و 8 گیگابایت حافظه رم هستند. عمر باتری تقریبی آنها 10 ساعت است.

هردو این مدل ها دارای یک نمایشگر ضد خط و خش و میکروب هستند. اما این مدل اسپین 512 در کیبورد و تاج پد خود نیز دارای ویژگی ضد میکروبی است. این کروم بوک ها در اروپا از ماه مارس در دسترس خواهند بود. شروع قیمت مدل اسپین 512 از 429 دلار بوده و مدل اسپین 511 با قیمت 399 دلار عرضه می شود.

دو مدل بعدی، کروم بوک های 11 مبتنی بر پردازنده آرم هستند که با نام های کروم بوک 511 و کرو بوک 311 شناخته شده و دارای طراحی مقاومی هستند. مدل 511 دارای پردازنده اسنپدراگون 7C کوالکام بوده که دارای فناوری 4G LTE است. طول عمر باتری آن حداکثر به 20 ساعت می رسد. در حالی که مدل 311 دارای پردازنده مدیاتک MT8183 بوده و می تواند با هر بار شارژ کامل، 20 ساعت برای شما کار کند.

هر دو این محصولات در ماه مارس عرضه خواهند شد. مدل 311 با قیمت 299 دلاری و مدل 511 با قیمت 399 دلار عرضه می شود.

مدل آخر، لپ تاپ ویندوزی با نام TravelMate با قیمت 329 دلار است. این مدل همچنین از یک کیبورد مقاوم و چرخشی بهره می برد که می تواند به حالت تبلت تبدیل شود. این محصول دارای پردازنده مبتنی بر اینتل پنتیوم سیلور بوده و عمر باتری آن 12 ساعت است. این مدل از یک نمایشگر ضد میکروب استفاده می کند. و کیبورد و تاچ پد آن نیز از قابلیت ضد میکروب بهره می برد. این لپ تاپ در نیمه دوم سال 2021 در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)