ایسر مانیتور ۱۶۰ هرتز 4K جدیدی برای گیمرها رونمایی کرد

ایسر مانیتور ۱۶۰ هرتز 4K جدیدی برای گیمرها رونمایی کرد

ایسر از مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچ VG272K V3 در چین رونمایی کرد که تجربه‌ی لذت‌بخشی از بازی کردن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر اساس آنچه در فروشگاه Jingdong آمده، مانیتور جدید ایسر دارای پنل 4K Ultra HD و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز است.

به لطف زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه‌ای در مانیتور گیمینگ VG272K V3، تاری حرکت در حین بازی به حداقل می‌رسد. ایسر ادعا می‌کند حتی در بازی‌های شوتر و سنگین، مهار کردن و در دست گرفتن بازی با مانیتور جدید ۲۷ اینچی آسان است.

مانیتور گیمینگ جدید ایسر ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد که باعث سرزنده بودن رنگ‌ها می‌شود. فناوری FreeSync ای‌ام‌دی باعث همگام‌سازی نرخ نوسازی با کارت‌ گرافیک خواهد شد. به‌لطف گواهی TUV Rheinland، اشعه‌ی مضر در مانیتور گیمینگ ایسر به چشم برخورد نمی‌کند و چشم‌های کاربران در استفاده‌ی طولانی‌مدت اذیت نمی‌شود.

مانیتور ایسر VG272K V3 از HDR پشتیبانی می‌کند و نمایشگر آن به روشنایی حداکثر ۴۰۰ نیت می‌رسد. ایسر از زبان طراحی زیبایی در این مانیتور گیمینگ استفاد کرده و تنظیم پایه برای سهولت استفاده در مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی ایسر را امکان‌پذیر کرده است. دو اسپیکر دو وات نیز در این مانیتور به کار رفته‌اند.

دو درگاه HDMI 2.1، یک درگاه دیسپلی پورت ۱٫۴ و درگاه خروجی صدا در مانیتور گیمینگ ایسر وجود دارند. قیمت مانیتور ۲۷ اینچی ایسر ۲٫۱۸۸ یوآن (۳۰۵ دلار) است و این محصول از امروز به‌صورت آنلاین به‌فروش می‌رسد. قیمت مانیتور ایسر باعث می‌شود VG272K V3 محصولی نسبتاً مقرون‌به‌صرفه برای گیمرها باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)