ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo با نمایشگر ۱۶ اینچ و پردازنده نسل ۱۴ اینتل رونمایی کرد

ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton Neo 16 رونمایی کرد. این محصول از پردازنده‌ اینتل Core Ultra بهره می‌برد و به واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی برای عملکردهای پیشرفته‌ی هوش مصنوعی مجهز شده است. این پردازنده‌ها کارایی و سرعت را در اولویت قرار می‌دهند و اینتل قول داده در معیارهای گرافیکی نیز دوبرابر سریعتر از نسل قبل باشند.

لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 واقعاً هیولای به‌تمام معنا است. این محصول حداکثر با پردازنده‌ی Core Ultra 9 و کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 4070 به‌فروش می‌رسد. چنین مشخصاتی به گیمرها اجازه می‌دهد بازی‌های مدرن را با کیفیت بسیار زیاد و پشتیبانی از فناوری رهگیری پرتو و بهبود تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی اجرا کنند.

به‌نوشته‌ی انگجت، نمایشگر ۱۶ اینچی لپ‌تاپ ایسر Predator Triton Neo در چند نسخه عرضه می‌شود و حداکثر از وضوح 3.2K با نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند. این محصول همچنین از نسبت‌تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد و با فناوری‌های دیگری مثل انویدیا G-Sync و Optimus سازگار است و به‌همین دلیل رنگ‌ها را واضح‌تر و تصاویر با کیفیت بالاتر نمایش می‌دهد.

خریداران می‌توانند Predator Triton Neo 16 را حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5x و ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD PCIe Gen 4 سفارش دهند. این کامپیوتر همچنین از فناوری اختصاصی Purifier Voice 2.0 پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که نویز تصویر را با هوش مصنوعی بهبود می‌دهد.

قیمت لپ تاپ ایسر Predator Triton Neo 16 برای مدل پایه ۱۵۰۰ دلار است و از ماه مارس دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)