اوپو پس از اپل واچ محصولی مشابه پیکسل واچ می‌سازد

اوپو پس از اپل واچ محصولی مشابه پیکسل واچ می‌سازد

پس از معرفی جدیدترین گوشی های اوپو، یعنی اوپو رینو ۱۱ و اوپو رینو ۱۱ پرو، انتظار می‌رود گجت پوشیدنی جدید این برند، به‌زودی عرضه شود. اسکرین‌شات‌هایی که از مشخصات ساعت هوشمند اوپو واچ ۴ ایکس منتشر شده‌اند، تعداد محدودی از ویژگی‌های آن را نشان می‌دهند.

پتنت جدیدی از اوپو با نام Watch 4X منتشر شده است که نشان می‌دهد این دستگاه به‌زودی عرضه می‌شود. پرونده‌ای در مؤسسه‌ی تحقیقات استاندارد و صنعتی مالزی (SIRIM)، یک دستگاه اوپو را با نام مدل OWWE231 یا Watch 4X فهرست می‌کند.

اداره‌ی توسعه‌ی رسانه‌های اینفوکام (IMDA) در سنگاپور نیز گواهی مشابهی را ارائه کرده است. احتمالاً این ساعت با امکاناتی مانند بلوتوث، وای‌فای، NFC و GPS از راه می‌رسد. هنوز رسماً جزئیات دیگری برای این محصول اوپو ارائه نشده است.

یکی از افشاگران با انتشار پستی در X (توییتر سابق) ادعا می‌کند این مدل که در این‌جا با نام Watch 4 Round شناخته می‌شود، نمایشگری دایره‌ای با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل دارد. همچنین، احتمالاً این گجت قابلیت ECG (اندازه‌گیری فشار‌خون) خواهد داشت؛ همان‌طور‌که در اوپو واچ ۴ پرو دیده می‌شود که اوایل سال جاری میلادی عرضه شد.

به‌ادعای افشاگر یادشده، این ساعت می‌تواند میزان اکسیژن خون، کیفیت خواب، سطح استرس و ورزش را ارزیابی کند. از دیگر ویژگی‌های احتمالی می‌توان به ژست‌های حرکتی و WeChat Pay و eSIM برای اتصال LTE و پرداخت‌های NFC اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت ساعت هوشمند اوپو واچ ۴ ایکس هنوز مشخص نیست؛ اما می‌توان اوپو واچ ۴ پرو را با قیمت ۲٫۲۹۹ یوان (۳۲۴ دلار) در چین خرید. این محصول می‌تواند رقیبی برای اپل واچ و پیکسل واچ در کشور چین باشد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)