احتمال عرضه ایرپاد پرو 2 و نسل سوم آیفون SE در ماه آوریل

احتمال عرضه ایرپاد پرو 2 و نسل سوم آیفون SE در ماه آوریل
ایرپاد پرو 2 و نسل سوم آیفون SE به احتمال زیاد در آوریل 2021 در اختیار علاقه مندان قرار میگیرند. هر دو این محصولات نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات متعددی یافته اند.

ایرپاد پرو 2

گزارش ها حاکی از آن هستند که کمپانی اپل در حال ساخت دو محصول AirPods Pro 2 و iPhone SE است و قصد دارد آن ها را در ماه آوریل 2021 عرضه کند. طراحی کیس شارژر ایرپادهای جدید تغییرات اساسی داشته اما جزئیات درباره آیفون اس ای جدید هنوز به طور کامل مشخص نیست.

اینطور که به نظر میرسد نسل دوم این ایرپادها دارای کیس شارژری متفاوت بوده که ضخامت، بلندی و پهنای آن به ترتیب برابر با 21 میلیمتر، 46 میلیمتر و 54 میلیمتر است. برای مقایسه، کیس شارژر ایرپاد پرو کنونی، دارای بلندی 45.2 میلیمتر و پهنای 60.6 میلیمتر است. این بدان معناست که نسل دوم این ایرپاد ها طراحی متفاوتی خواهند داشت.

متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری درباره این محصول مورد انتظار وجود ندارد. بلومبرگ چندی پیش در یکی از گزارش های خود، از ظاهر جمع و جور این ایرپاد خبر داد و نوشت که حذف شاخک پایینی باعث شده تا دستگاه شکل گردتری داشته باشد و به سادگی در گوش کاربر قرار بگیرد. ظاهرا پیشنهاد این طراحی را سامسونگ و آمازون به اپل ارائه کرده اند.

شاید جالب باشد بدانید که اکو بادز آمازون نیز طراحی کاملا گرد دارد و به همین خاطر، به بهترین شکل در گوش کاربر جای میگیرد.

با توجه به گزارش بلومبرگ این طراحی هنوز صد در صد نیست؛ چراکه این ایده میتواند تمام محتویات داخل کیس شارژر این محصول را با چالش های جدیدی روبرو کند. احتمال عرضه این محصول در ماه آوریل 2021 وجود دارد.

آیفون SE

با توجه به گزارش منتشر شده از یک منبع چینی، اپل به احتمال زیاد از نسل سوم آیفون SE در کنار ایرپاد های نسل دوم رونمایی میکند. اگر به خاطر داشته باشید آوریل 2020 بود که شرکت کوپرتینویی آیفون اس ای 4.7 اینچی را به دنیا معرفی کرد. جزئیات گوشی جدید نیز هنوز به طور کامل در دسترس نیست.

شایعات دیگری نیز مبنی بر آماده سازی یک آیفون SE جدید با نمایشگر 5.5 اینچی به گوش میخورد که از قرار معلوم، شباهت ظاهری بسیاری با آیفون 8 پلاس دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)