اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی تب S8 منتشر شد

اندروید 13 با رابط کاربری One UI 5 برای سری گلکسی تب S8 منتشر شد

در هفته‌های گذشته، سامسونگ به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۳ را برای گلکسی A33 5G، گلکسی A53 5G، گلکسی A73 5G، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20، گلکسی S21 و گلکسی S22 منتشر کرد و اکنون، به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۳ را برای سری گلکسی تب S8 آغاز کرده است.

درحال‌حاضر، تنها مدل‌های 5G گلکسی تب اس ۸ به‌روزرسانی پایدار اندروید ۱۳ و One UI 5.0 را در تمام کشورهای اروپایی دریافت می‌کنند. گلکسی تب اس ۸ با نسخه‌ی فریم‌ور X706BXXU2BVK4 و گلکسی تب اس ۸ پلاس با نسخه‌ی فریم‌ور X806BXXU2BVK4 و گلکسی تب اس ۸ اولترا با نسخه‌ی فریم‌ور X906BXXU2BVK4 به‌روزرسانی می‌شوند.

دارندگان سری گلکسی تب اس ۸ می‌توانند با رفتن به بخش تنظیمات (Settings) و به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software update) و ضربه‌زدن روی دانلود و نصب (Download and install)، به‌روزرسانی جدید را بررسی کنند. افزون‌براین، در به‌روزرسانی مذکور وصله‌ی امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ ارائه شده است که آسیب‌پذیری حریم خصوصی و امنیتی را در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی برطرف می‌کند.

ویژگی‌های جدید اندروید ۱۳ در سری گلکسی تب S8

اندروید ۱۳ طراحی رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را به‌ارمغان می‌آورد که با اجرای بهتر Material You و ویژگی پالت رنگی و آیکون‌های اپ بزرگ‌تر برای اعلان‌ها همراه است. تغییرات جزئی در منو تنظیمات و تغییر تنظیمات سریع نیز دیده می‌شود و انیمیشن‌ها و انتقال‌ها روان‌تر به‌نظر می‌رسند. سامسونگ ویژگی OCR (نویسه‌خوان نوری) را هم به سراسر سیستم اضافه کرده است و اپلیکیشن‌های داخلی دوربین و گالری و کیبورد می‌توانند متن را از تصاویر استخراج کنند.

گفتنی است غول فناوری کره‌ای Bixby Routines را به Modes & Routines تغییر نام داده است که نسخه‌ی ساده‌تر از Bixby Routines محسوب می‌شود. اکنون ایموجی‌ها و ایموجی‌های متحرک و شکلک‌های واقعیت افزوده بیشتری وجود دارد.

قابلیت RAM Plus حالا می‌تواند سفارشی یا خاموش شود و ویرایشگرهای داخلی تصویر و ویدئو نیز بهبود یافته‌اند. افزون‌براین، منو دقیق Wi-Fi Diagnostics وجود دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)