انفجار یک گوشی دیگر از سری وان‌پلاس نورد 2 در هند

انفجار یک گوشی دیگر از سری وان‌پلاس نورد 2 در هند

انفجار یک گوشی دیگر از سری وان‌پلاس نورد 2 در هند

یک گوشی وان‌پلاس نورد 2 (OnePlus Nord 2) دیگر در هند منفجر شد. دلیل دقیق این انفجار که باعث سوختگی ران صاحب گوشی شد، هنوز مشخص نیست.

داستان از آنجا شروع شد که یک دستگاه وان‌پلاس نورد 2، منفجر شده و کاملا سوخته است. این بار این حادثه برای شخصی در ضول هند رخ داده است و تصاویر مربوط به آن توسط یکی از کاربران توئیتر به نام سوهیت شارما به اشتراک گذاشته شد. ظاهرا هنگامی که این گوشی در جیب سمت راست صاحب آن قرار داشته، ناگهان منفجر شده که این اتفاق، عواقب شدیدی را هم در پی داشته است.

سوهیت در توئیتر توضیح داده است:

هرگز از شما انتظار چنین چیزی را نداشتم، ببینید محصول شما چه کاری انجام داده است. لطفا برای عواقب آن آماده باشید. دست از بازی با زندگی مردم بردارید. مالک این گوشی به‌خاطر شما در حال درد کشیدن است.

به گزارش گیزموچاینا، این کاربر همچنین تصویر از پشت گوشی به اشتراک گذاشته است، جایی که به نظر می‌رسد گوشی از سمت چپ پایین سوخته است. گوشی وان‌پلاس نورد 2 در یک قاب شفاف TPU بوده و به نظر می‌رسد قیمت‌های پایینی آن پاره شده است. اگرچه انفجار گوشی یک اتفاق ناخوشایند محصوب شود، اما متاسفانه ران پای صاحب این دستگاه نیز دچار سوختگی شده و در واقع پوست بدن وی کنده شده است.

با توجه به انفجار تعداد زیادی از گوشی‌های سری نورد 2 وان‌پلاس، مطمئنا این شرکت باید به سوالات زیادی پاسخ دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)