اپل دو رنگ جدید برای اسمارت فولیو و اسمارت کاور آیپد معرفی کرد

اپل دو رنگ جدید برای اسمارت فولیو و اسمارت کاور آیپد معرفی کرد

دو رنگ جدید برای اسمارت فولیو و اسمارت کاور آیپد

در مراسم Spring Loaded اپل شاهد معرفی دو رنگ جدید برای قاب های اسمارت فولیو و اسمارت کاور بودیم. این قاب های جدید هم اکنون برای تمام مدل های آیپد قابل خرید هستند.

اپل شب گذشته در جریان برگزاری مراسم Spring Loaded افزون بر معرفی قاب های جدید مگ سیف برای آیفون و بند های جدید برای اپل واچ، قاب های اسمارت فولیو (Smart Folio) و اسمارت کاور (Smart Cover) آیپد را در دو رنگ جدید عرضه کرد. دو رنگ جدید نارنجی و سبز هستند و اپل به ترتیب آن ها را Electric Orange و Mallard Green مینامد. کاربران تمامی مدل های فعلی آیپد امکان دسترسی به قاب های جدید دارند.

به گزارش 9to5Mac، اپل در مراسم شب گذشته مدل سفید مجیک کیبورد (Magic Keyboard) را نیز برای آیپد ایر و آیپد پرو نسل جدید معرفی کرد. کاور جدید مجیک کیبورد فعلا به بازار عرضه نشده است و احتمالا تا زمانی که اپل دریافت سفارش آیپد پرو را آغاز نکند به مشتریان ارائه نمیشود؛ اما مدل های رنگی جدید اسمارت فولیو و اسمارت کاور هم اکنون قابل خرید هستند و تا پایان هفته جاری به دست مشتریان میرسند.

اسمارت کاور اپل برای آیپد مینی و نسل هشتم آیپد 39 دلار قیمت دارد و اسمارت فولیوی آیپد ایر و آیپد پرو 11 اینچ با قیمت 79 دلار عرضه میشود. اسمارت فولیوی آیپد پرو 12.9 اینچ در حال حاضر برچسب قیمت 99 دلار را یدک میکشد.

ظاهرا اسمارت کاور 39 دلاری با نسل چهارم و پنجم آیپد مینی، نسل هفتم و نسل هشتم آیپد، نسل سوم آیپد ایر و آیپد پرو 10.5 اینچ سازگاری دارد. اسمارت فولیوی 79 دلاری برای نسل چهارم آیپد ایر و نسل دوم و نسل سوم آیپد پرو 11 اینچ عرضه میشود. مدل 99 دلاری اسمارت فولیو مخصوص نسل سوم، نسل چهارم و نسل پنجم آیپد پرو 12.9 اینچ اپل است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)