اپل احتمالا برای تامین نمایشگر آیپد پرو 2021 با مشکل رو به رو است

اپل احتمالا برای تامین نمایشگر آیپد پرو 2021 با مشکل رو به رو است
بلومبرگ از مشکلاتی در خط تولید پنل Mini LED که در یکی از مدل های آیپد پرو 2021 به کار میرود خبر داد. این مشکلات احتمالا به عرضه محدود آیپد پرو 2021 در هفته های آغازین منتهی میشود.

اپل احتمالا برای تامین نمایشگر آیپد پرو 2021 با مشکل رو به رو است

به گزارش سی نت، احتمالا نسل بعدی تبلت های سری آیپد با برخی مشکلات در زنجیره تامین مواجه شده است. طبق این گزارش، مشکلات تولید به فناوری جدید صفحه نمایش آیپد پرو 2021 (Apple iPad Pro 2021) سرایت کرده است. بلومبرگ میگوید این مشکلات میتوانند به کمبود آیپد پرو 2021 به هنگام عرضه در بازار منتهی شود.

اپل شب گذشته اعلام کرد در آخرین روز فروردین ماه امسال مراسم Spring Loaded را برگزار میکند و طبق شایعه ها، نسل بعدی آیپد پرو در این مراسم رونمایی میشود.

ظاهرا مدل بزرگتر آیپد پرو 2021 که صفحه نمایش 12/9 اینچ دارد، به پنل Mini LED مجهز میشود؛ اما ضعیف بودن بازده تولید، روی تامین این نوع پنل اثر گذاشته است. بلومبرگ میگوید یکی از تولید کنندگان پنل Mini LED اپل مجبور شده تولید را به طور کامل متوقف کند. اپل فعلا به درخواست رسانه ها برای ارائه توضیح واکنش نشان نداده است.

بر اساس گزارش ها، فناوری Mini LED روشنایی و نسبت کنتراست را بهبود میدهد و در انحصار مدل 12/9 اینچ آیپد پرو 2021 خواهد بود. مدل کوچک تر که صفحه نمایش 11 اینچ دارد، دارای پنل Mini LED نخواهد بود و به همین دلیل پیش بینی میشود در آغاز عرضه در تعداد بیشتری روانه بازار شود. حتی این امکان مطرح شده است که مدل 11 اینچ آیپد پرو 2021 زودتر از مدل 12/9 اینچ در دسترس قرار بگیرد.

گفته شده است اپل میخواهد مدل بعدی آیپد مینی را با صفحه نمایش بزرگ تر از نسل قبلی معرفی کند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)