اپل watchOS 8.0.1 را با هدف رفع باگ و بهبودهای اندک منتشر کرد

اپل watchOS 8.0.1 را با هدف رفع باگ و بهبودهای اندک منتشر کرد
اپل watchOS 8.0.1 را به‌منظور رفع باگ‌های به‌وجودآمده برای کاربران اپل واچ سری 3 منتشر کرد.

اپل watchOS 8.0.1 را با هدف رفع باگ و بهبودهای اندک منتشر کرد

اپل شب گذشته تقریبا تمامی سیستم‌عامل‌هایش را به‌روز کرد و قطعا watchOS از این قاعده مستثنا نیست. این به‌روزرسانی‌ها تغییرات درخور توجهی را شامل نمی‌شوند و بیشتر روی رفع برخی باگ‌ها، پایداری و ارائه قابلیت‌های جزئی تمرکز دارند.

watchOS 8.0.1 نخستین به‌روزرسانی نسخه جدید سیستم‌عامل ساعت‌های هوشمند اپل محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش Setting، سربرگ General و انتخاب گزینه Software Update، به بارگیری آخرین به‌روزرسانی از طریق برنامه اختصاصی اپل واچ در آیفون اقدام کنند.

به‌روزرسانی یادشده 125 مگابایت حجم دارد و ظاهرا ویژگی جدیدی به دستگاه‌های پوشیدنی اپل اضافه نمی‌کند و عمدتا تجربه را برای دارندگان اپل واچ سری 3 بهبود می‌بخشد.

در یادداشت‌های به‌روزرسانی یادشده ذکرشده که ممکن است برخی قابلیت‌های واچ اواس 8 برای برخی از کاربران اپل واچ سری 3 به‌طور دقیق نمایش داده نشود و تنظیمات دسترس‌پذیری ممکن است همین مشکل را داشته باشد؛ بنابراین کانون توجه به‌روزرسانی بر رفع باگ‌های مذکور معطوف شده است.

اپل مشخص نمی‌کند که این نسخه دقیقا شامل چه تغییرات دیگری است؛ اما گمان می‌رود تا حد زیادی بر اپل واچ سری 3 تأثیر می‌گذارد. اپل خاطرنشان می‌کند که برای نصب به‌روزرسانی، اپل واچ باید حداقل 50 درصد شارژ داشته یا به شارژر متصل باشد و در محدوده نقطه اتصال آیفون قرار بگیرد. کاربران می‌توانند به برنامه «watch» آیفون خود مراجعه، روی My Watch کلیک کنند و سپس وارد General و Software Update شوند و در نهایت، نسخه جدید را بارگیری و نصب کنند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)