اولین آیفون تاشو اپل احتمالا از قلم پشتیبانی خواهد کرد

اولین آیفون تاشو اپل احتمالا از قلم پشتیبانی خواهد کرد

اولین آیفون تاشو اپل

گفته می شود که اولین آیفون تاشو اپل 2023 معرفی خواهد شد. گزارشات حاکی از آن است این محصول یک طراحی کاملا متفاوت داشته و از قلم پشتیبانی می کند.

شرکت اپل همیشه به ابداع و معرفی تکنولوژی های جدید شناخته می شود. اما برخی فناوری های خود را دیرتر از دیگر کمپانی ها معرفی می کند دلیل بر عدم توانایی این شرکت نبوده و می تواند یک پتانسیل باشد برای معرفی یک محصول فوق العاده با کیفیت.

در حالی که شرکت های دیگر تلاش می کنند به کاربران خود نوآوری های مختلفی ارائه دهند، کوپرتینو تصمیم می گیرد وقت خود را که موجود است اصلاح کند و همان محصولات را با نتایج بهتر و بازاریابی عالی ارائه دهد.

طبق گزارش رسانه ایکوال اوشن، ما برای دیدن اولین آیفون تاشو اپل باید تا سال 2023 صبر کنیم و گفته می شود این محصول از قلم پشتیبانی کند. این رسانه همچنین پیش بینی کرده است که دستگاه مورد بحث طراحی تاشو و متفاوتی خواهد داشت و از یک صفحه نمایش اولد با اندازه 7.3 و 7.6 اینچ بهره می برد. البته هنوز مشخص نیست قلمی که این آیفون ها پشتیبانی می کنند همان قلم هایی است که در حال حاضر موجود است یا ما قرار است شاهد محصولات جدیدی برای طراحی دقیق این دستگاه باشیم.

جان پروزر یکی از افشاکنندگانی است که درباره محصولات اپل اطلاعات زیادی را تا به حال منتشر کرده است. منابع وی ادعا می کنند کوپرتینو قبلا تصمیم گرفته است که از یک طرح تاشو مشابه  Galaxy Z Fold 2 یا Huawei Mate X2 در محصولات اپل استفاده کند. وی همچنین ادعا می کند تلفن جدید دارای رنگ بندی گسترده ای است. به این معنی که دستگاه مورد بحث، مشتریان بیشتری را به خود جذب کرد. به هر حال برای دسترسی به اطلاعات رسمی و بیشتر، باید مدت بیشتری منتظر بمانیم. این بدان معناست که ما باید حداقل تا سال 2023 منتظر اخبار بیشتری درباره این محصول باشیم.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)