آیفون انعطاف پذیر اپل وارد مرحله آزمایش میشود

آیفون انعطاف پذیر اپل وارد مرحله آزمایش میشود
شرکت اپل از تامین کنندگان خود خواسته تا نمونه هایی از قطعات گوشی آیفون انطعاف پذیر را برای سر هم بندی و آزمایش، به شرکت فاکس کان ارسال کنند.

آیفون انعطاف پذیر اپل در مرحله آزمایش

همانطور که میدانید اخیرا شایعات زیادی در رابطه با ساخت گوشی انعطاف پذیر جدید اپل به گوش میرسد. حال خبر رسیده که این محصول تا چند روز دیگر آماده ورود به مرحله آزمایش میشود.
طبق اطلاعات منتشر شده در یکی از رسانه های چینی، اپل از تامین کنندگان خود خواسته تا نمونه هایی از قطعات مورد نیاز گوشی انعطاف پذیر را به گروه Hon Hai یا همان فاکس کان (پیمانکار اپل) در مین لند چین بفرستد.

اینطور که پیداست وظیفه آزمایش آیفون انعطاف پذیر به کمپانی چینی Hon Hai واگذار شده است. با اینکه فرآیند ساخت گوشی جدید در مراحل پایانی به سر میبرد، اما احتمالا تا پیش از نیمه دوم سال 2022 شاهد عرضه این محصول نخواهیم بود.

شاید جالب باشد بدانید که غول فناوری کره ای یعنی سامسونگ، پنل های نمایشگر گوشی انعطاف پذیر اپل را تامین میکند. شرکت Nissie نیز وظیفه ساخت لولاها را بر عهده دارد. اما در نهایت این کمپانی فاکس فان چین است که قطعات را سر هم بندی میکند.

اپل در نظر دارد تا برای گوشی انعطاف پذیر خود از پنل های اولد و میکرو ال ای دی استفاده کند که این مسئله تاثیر فراوانی روی مراحل تولید میگذارد. با اینکه ویژگی های صفحه میکرو ال ای دی به مراتب بیشتر از اولد است، اما استفاده از آن در محصولات تجاری میتواند چالش برانگیز باشد.

همانطور که میدانید تاکنون شرکت هایی همچون سامسونگ، هواوی و موتورلا، گوشی انعطاف پذیر خود را وارد بازار کرده و در حال آماده سازی نسل دوم و سوم محصولات خود هستند. این در حالی است که شرکت هایی مانند اپل، شیائومی، اوپو و ویوو هنوز در حال آماده سازی نسل اول هستند.

شرکت اوپو به تازگی از اسمارت فون مفهومی OPPO X 2021 رونمایی کرده که ظاهرا از نمایشگر بسط پذیر رول شونده استفاده میکند. این طرح با اینکه بسیار جالب و مبتکرانه است به نظر میرسد اما هنوز معلوم نشده که این طرح عملی خواهد بود یا خیر.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)