هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا از پشتیبانی وای فای 6E سال 2022 از راه می رسد

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا از پشتیبانی وای فای 6E سال 2022 از راه می رسد

هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالا از پشتیبانی وای فای 6E سال 2022 از راه می رسد

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر معروف اپل در یادداشتی به سرمایه گذاران اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی-واقعیت افزوده اپل که قرار است سال 2022 میلادی عرضه شود، از وای فای 6E پشتیبانی می کند تا عملکردی سریع تر از رقبایش داشته باشد.

براساس اخبار غیر رسمی منتشر شده، ظاهرا اپل حداقل روی دو پروژه واقعیت مجازی کار می کند. یکی از این پروژه ها توسعه هدست واقعیت افزوده ای است که به نظر می رسد اواخر سال 2022 به بازار عرضه شود و در ادامه عینک واقعیت افزوده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اکنون مینگ-چی کو می گوید اولین هدست که قرار است روی سر کاربر قرار بگیرد، در مقایسه با هدست های رقبا به علت پشتیبانی از وای فای 6E، از نظر ارتباطی سریع تر خواهد بود و برای برآورده کردن نیازهای کاربران می تواند گزینه مناسبی باشد. 

پشتیبانی از شبکه وای-فای یکی از نیازهای اساسی برای هدست های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده محسوب می شود و کاربران می توانند تجربه خوبی از آن داشته باشند. به نظر می رسد هدست های جدید شرکت های متا (فیسبوک سابق)، اپل و سونی همگی از اتصال Wi-Fi 6/6E در سال 2020 بهره خواهند برد.

به نظر می رسد شرکت های متا، اپل و سونی تاثیرگذارترین بند ها در بازار متاورس در سال 2022 باشند. متا، اپل و سونی هدست های جدید خود را احتمالا به ترتیب در نیمه دوم 2022، فصل چهارم و فصل دوم سال آینده میلادی به بازار عرضه خواهند کرد.

بلومبرگ نیز در گزارش جدیدی درباره هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار اپل مطلبی را منتشر کرده و می گوید هدست اپل ممکن است سال آینده با تراشه، نمایشگر و حسگر پیشرفته و قابلیت های مبتنی بر آواتار معرفی شود. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ در گزارش تازه خود می گوید هدست کوپرتینویی ها به طور همزمان از قابلیت های VR و AR برخوردار است و تجربه ای را فراهم می کند که قادر به اجرای بازی های با کیفیت در فضای واقعیت مجازی خواهد بود.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)