طرح مفهومی جدید اپل نشان دهنده افزایش مقاومت کابل شارژ های آینده این شرکت است

طرح مفهومی جدید اپل نشان دهنده افزایش مقاومت کابل شارژ های آینده این شرکت است

طرح مفهومی جدید اپل؛ افزایش مقاومت کابل شارژ های آینده

کابل های شارژر شرکت اپل معمولا مقاومت بالایی ندارند. طرح مفهومی جدید اپل نشان دهنده برنامه جدید این شرکت برای تولید کابل های آینده این شرکت است.

کابل های شارژ تولید شده توسط اپل، معمولا از مقاومت مناسبی برخوردار نیستند و بعد از یک الی دو سال به علت عدم مقاومت کافی، امکان دارد که به طور کلی توانایی شارژ کردن گوشی را از دست بدهند. حال طرح مفهومی جدید اپل نمایانگر برنامه آینده نگرانه این شرکت برای افزایش استحکام این نوع کابل ها است.

این طرح مفهومی ابتدا توسط اپل اینسایدر منتشر شد و در آن توضیح داده شد که کمپانی اپل، ایده های مختلفی برای ساخت کابل های مقاوم دارد. با استفاده از این روش، اپل میتواند کابل هایی تولید کند که در بخش های مختلف و در صورت ورود فشار فیزیکی به آن، سلامت کابل همچنان حفظ شود.

بعلاوه آنها قصد دارند تا کابل هایی تولید کنند که حالت کششی داشته باشند تا آسیب وارده در صورت ورود فشار فیزیکی، به حداقل برسد.

این نوع کابل ها در صورت خم شدن پاره نمیشوند و از کلاهک ورودی و خروجی به راحتی جدا نمیشوند. اپل قصد دارد تا این حالت کششی را بر روی تمام طول کابل پیاده کند که از لحاظ تئوری، مقاومت کابل در برابر پاره شدگی را به طور چشمگیری افزایش میدهد. در این صورت، دیگر برای افزایش مقاومت کابل نیازی نیست ضخامت آن افزایش پیدا کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)