استفاده احتمالی اپل از قطعات سامسونگ در ماژول دوربین آیفون های 2022

استفاده احتمالی اپل از قطعات سامسونگ در ماژول دوربین آیفون های 2022

با توجه به پیش رو بودن شرکت هایی مانند سامسونگ در حوزه دوربین گوشی های هوشمند، احتمال دارد اپل برای جبران عقب ماندن در این عرصه در ماژول دوربین آیفون های خود از قطعات سامسونگ استفاده کند.

از چند سال گذشته تا امروز به لطف تلفن های هوشمند پرچم دار برتر، عکاسی با موبایل به اوج خود رسیده است. در حالی که شرکت هایی مانند سامسونگ و هواوی در رقابت بسیار تنگاتنگی برای ساخت سنسور ها و دوربین هایی با ویژگی های جدید خلاقانه پیش رو هستند، اپل، غول تکنولوژی آمریکایی از رقبای خود عقب مانده است.

انتظار می رود اپل برای جبران این عقب ماندگی، برای مدل های آیفون که در سال 2022 به بازار عرضه می شوند، ماژول دوربین بزرگ نمای تاشو را انتخاب کند. برای این منظور، برخی از اجزای سازنده احتمال دارد توسط سامسونگ تامین شود.

طبق گزارش منتشر شده از برخی منابع کره جنوبی، سامسونگ اجزایی مانند محرک ها و لنزها را مستقیما به اپل عرضه نمی کنداما آنها را به LG تحویل می دهد و سپس LG Innotek از آنها در ماژول دوربین آیفون های 2022 استفاده می کند.

ساختار دوربین بزرگ نمای تاشو شامل یک آینه یا منشور است که در وسط لنز قرار گرفته تا نور را منعکس کند. این کار مشابه فناوری پریسکوپ است اما به دوربین اجازه می دهد تا از طول و عرض تلفن به جای ضخامت بدنه و برجستگی دوربین برای ویژگی بزرکنمایی پیشرفته استفاده کند.

چندین شرکت تلفن های هوشمند از جمله سامسونگ، هواوی و OPPO قبلا این فناوری را برای گوشی های هوشمند پرچمدار خود در نظر گرفته اند. برای مثال در Galaxy S20 Ultra، یکی از شرکت های تابعه سامسونگ به نام Electro-Mechanics ماژول دوربین بزرگنمای تاشو را ارائه داد.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)