زمان برگزاری رویداد WWDC 2021 اپل مشخص شد

زمان برگزاری رویداد WWDC 2021 اپل مشخص شد
اپل در نظر دارد 17 خرداد رویداد WWDC را برگزار و طی آن از دستاورد های جدید خود رونمایی کند. انتظار میرود مهم ترین بخش رویداد، معرفی iOS 15 باشد.

رویداد WWDC 2021 اپل

اپل امروز مشخص کرد که رویداد WWDC 21 در چه روزی برگزار خواهد شد. Gizchina گزارش میدهد که رویداد بزرگ کوپرتینویی ها از 7 ژوئن (17 خرداد) آغاز خواهد شد و تا 10 ژوئن (20 خرداد) ادامه خواهد داشت. نکته قابل توجه در مورد رویداد، برگزاری آن به صورت کاملا آنلاین است؛ اتفاقی که سال گذشته نیز به دلیل شیوع کرونا رخ داد.

انتظار میرود مهم ترین اتفاقات رویداد پیش روی اپل در روز اول رخ بدهد و از آخرین دستاوردهای کوپرتینویی ها رونمایی شود؛ دستاوردهایی که بیشتر در زمینه نرم افزاری هستند و شامل نسخه های جدید سیستم عامل هایی مانند iOS, iPadOS, macOS, watchOS و tvOS میشوند. در این بین انتظار میرود اپل مدل های جدیدی از محصولات سخت افزاری نیز معرفی کند و رویداد تنها به نمایش دستاوردهای نرم افزاری خلاصه نشود.

اپل در نظر دارد کنفرانس خبری خود را از طریق پلتفرم های مختلف مانند وب سایت رسمی این شرکت، یوتیوب و اپل تی وی به صورت زنده پخش کند. اپل برای توسعه دهندگان نیز برنامه های گسترده ای در نظر گرفته است تا دسترسی به آخرین فناوری ها، ابزار و برنامه های معرفی شده طی رویداد WWDC 21 داشته باشند. موارد ذکر شده از طریق وب سایت رسمی اپل و اپلیکیشن مخصوص Apple Developer در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

در طول رویداد، توسعه دهندگان با مهندسان اپل میتوانند ارتباط برقرار کنند و سوالات خود را بپرسند. اپل در نظر دارد با طرح چنین پرسش هایی به افزایش سطح دانش توسعه دهندگان در مورد دستاوردهای نرم افزاری این شرکت کمک کند تا توسعه دهندگان از اطلاعات به دست آمده در ساخت اپلیکیشن استفاده کنند. به همین منظور، بیش از هزار مهندس و متخصص از شرکت اپل در اختیار توسعه دهندگان قرار میگیرند تا پرسش ها را پاسخ بدهند و ابهامات بخش های مختلف را برطرف سازند.

از روز 18 خرداد ویدئوهای مختلف در صفحه رسمی توسعه دهندگان اپل قرار خواهد گرفت تا علاقه مندان در سراسر دنیا به خلاصه ای از اتفاقات مهم رویداد دسترسی داشته باشند. انتظار میرود رویداد WWDC 21 مانند سال گذشته برای تمامی ثبت نام کنندگان به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار بگیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)