کامپیوتر گیمینگ تاشو Aya Neo Flip با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی شد

کامپیوتر گیمینگ تاشو Aya Neo Flip با نمایشگر ۱۲۰ هرتز رونمایی شد

AYA Neo کامپیوتر گیمینگ جدید AYA Neo Flip را با طراحی تاشو معرفی کرده است که صفحه‌نمایش هفت اینچی LCD IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 1080p دارد و از پردازنده AMD رایزن ۷ و گرافیک AMD مدل Radeon 780M مجتمع برای اجرای بازی‌ها قدرت می‌گیرد.

AYA Neo Flip در دو مدل Neo Flip KB و Neo Flip DS عرضه می‌شود که هرکدام ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند تا نیازهای کاربران را برآورده کنند.

Neo Flip KB، کیبورد مکانیکی کوچکی دارد و اولویت را در عملکرد گیمینگ قرار داده است، اما Neo Flip DS یک صفحه‌نمایش ثانویه‌ی ۳٫۵ اینچی لمسی بین دکمه‌ها دارد که می‌تواند اپلیکیشن‌های مختلف را اجرا کند و وضعیت عملکرد دستگاه را نمایش دهد، بدون اینکه در اجرای بازی تداخلی به‌وجود بیاید.

شرکت AYA Neo قصد دارد دو مدل کامپیوتر گیمینگ تاشو خود را از طریق سرمایه‌گذاری جمعی در کمپین Indiegogo به مرحله‌ی تولید برساند.

اگرچه مشخصات کامل کامپیوترهای گیمینگ تاشوی AYA Neo هنوز اعلام نشده‌ است، نگاهی به ظاهر آن‌ها نشان می‌دهد که دارای ویژگی‌هایی از جمله دو کنترلر آنالوگ، یک D-Pad، دکمه‌های کنترل و احتمالاً یک حسگر لمسی نوری یا حسگر اثر انگشت خواهند بود.

کاربران می‌توانند با تعویض پنل‌های گریپ، تجربه‌ی لمس متفاوتی را به دستگاه خود اضافه کنند. یکی از ویژگی‌های مدل Neo Flip DS با دو نمایشگر این است که قابلیت بازسازی تجربه‌ی کنسول بازی نینتندو DS را از طریق شبیه‌سازی دارد.

قیمت کنسول بازی AYA Neo Flip KB و AYA Neo Flip DS و زمان عرضه‌ی آن‌ها هنوز توسط سازنده اعلام نشده‌ است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)