بهترین های هارد داخلی (Internal Hard Drive)

بهترین های هارد داخلی (Internal Hard Drive)
بهترین های هارد داخلی (Internal Hard Drive)

همواره پیدا کردن بهترین هارد داخلی برای کاربران امری زمان بر می باشد. به همین دلیل لیستی از بهترین هارد داخلی را برای کاربران فراهم کرده ایم تا برای خرید هارد، براحتی از میان آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

اگر قصد خرید هارد داخلی کامپیوتر را داشته باشید، بدون شک نام دو شرکت بزرگ تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات را، به عنوان بهترین تولید کنندگان هارد داخلی کامپیوتر به شما پیشنهاد می دهند. شرکت وسترن دیجیتال و شرکت سیگیت ، دو شرکت مطرح در زمینه تولید تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشند. این دو شرکت همواره با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا ، اقدام به تولید بهترین محصولات ذخیره سازی اطلاعات می کنند.

در ادامه توجه شما را به لیست بهترین هارد داخلی (هارد اینترنال) جلب می نمایم.

لیست بهترین هارد داخلی

بهترین هارد دیسک: هارد داخلی سیگیت فایرکودا با ظرفیت ۲ ترابایت (Seagate 2TB 7200RPM FireCuda):

بهترین هارد داخلی از نظر عملکرد در میان هارد دیسک های موجود در بازار را می توان هارد دیسک داخلی سیگیت فایرکودا با ظرفیت دو ترابایت اعلام کرد. این محصول با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه، اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال می دهد. سرعت نقل و انتقال اطلاعات در این محصول به ۲۰۰ مگابایت بر ثانیه نیز خواهد رسید. هارد داخلی با ظرفیت ۲ ترابایت، یک گزینه مناسب برای کاربران می باشد.

بهترین ظرفیت: هارد داخلی وسترن دیجیتال سری آبی با ظرفیت ۴ ترابایت (WD Blue 4TB):

یکی از بهترین هارد دیسک های داخلی کامپیوتر، هارد داخلی وسترن دیجیتال ۴ ترابایت می باشد. این محصول با ظرفیت ۴ ترابایت، یکی از گزینه های مناسب برای افرادی می باشد که به آرشیو اطلاعات و نگهداری از فیلم و نرم افزار و یا بازی های خود بر روی هارد دیسک نیاز خواهند داشت.

هارد دیسک وسترن دیجیتال ۴ ترابایت معرفی شده از سری آبی این شرکت می باشد که برای سیستم های کامپیوتری خانگی و اداری طراحی شده است.

بهترین سرعت: هارد داخلی وسترن دیجیتال ۶ ترابایت مشکی (WD Black 6TB):

هارد دیسک وسترن دیجیتال با ظرفیت ۶ ترابایت از سری مشکی، یکی از سریعترین هارد دیسک های موجود در بازار می باشد. این محصول با استفاده از ۱۲۸ مگابایت حافظه کش، اطلاعات را با سرعت بالایی منتقل خواهد کرد. هارد دیسک وسترن دیجیتال ۶ ترابایت، یکی از گزینه های مناسب برای گیمرها و کاربران حرفه ای می باشد. این هارد دیسک از نوع ۳٫۵ اینچی می باشد که مناسب برای کامپیوترهای رومیزی است.

هارد دیسک ارزان قیمت: هارد داخلی وسترن دیجیتال ۱ ترابایت آبی (WD Blue 1TB):

یکی از ارزان قیمت ترین هارد دیسک های موجود در بازار، هارد داخلی وسترن دیجیتال با ظرفیت ۱ ترابایت از سری آبی می باشد. این محصول به عنوان پر فروش ترین هارد داخلی در بازار شناخته شده است. بدلیل ۳٫۵ اینچی بودن هارد دیسک ۱ ترابایت وسترن دیجیتال، این محصول بهترین گزینه برای سیستم های دسکتاپ است. این محصول با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه، اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال می دهد. سرعت نقل و انتقال اطلاعات در این محصول به ۱۷۰ مگابایت بر ثانیه نیز خواهد رسید.

بهترین گزینه: هارد داخلی سیگیت باراکودا ۳ ترابایت (Seagate 3TB 7200RPM BarraCuda):

هارد داخلی سیگیت مدل باراکودا با ظرفیت ۳ ترابایت، بعنوان یک گزینه ایده آل برای کامیپوترهای رومیزی می باشد. این محصول با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه، اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال می دهد.سرعت نقل و انتقال اطلاعات در این محصول به ۲۱۰ مگابایت بر ثانیه نیز خواهد رسید. کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا کاربران با اعتماد کامل، از اطلاعات خود محافظت نمایند.

بالاترین طول عمر: هارد داخلی سیگیت سری اسکای هاوک با ظرفیت ۱ ترابایت (Seagate SkyHawk 1TB):

هارد دیسک سیگیت اسکای هاوک ۱ ترابایت، یک هارد دیسک با کیفیت می باشد که از جدیدترین تکنولوژی های روز بهره مند است. این هارد دیسک مخصوص دوربین های مدار بسته و دستگاه های نظارتی ساخته شده است.

بدلیل روشن بودن دائمی سیستم های نظارتی و دوربین های مدار بسته، از هارد دیسک های معمولی نمی توان برای ذخیره سازی در این سیستم ها استفاده کرد، زیرا طول عمر بسیار کمتری نسبت به سری اسکای هاوک دارا می باشند. به همین دلیل شرکت سیگیت سری اسکای هاوک را برای کار دائمی بهینه کرده است و نگرانی از بابت از دست رفتن اطلاعات بسیار کمتر شده است.

بالاترین طول عمر: هارد داخلی سیگیت سری اسکای هاوک با ظرفیت ۲ ترابایت (Seagate SkyHawk 2TB):

هارد دیسک سیگیت اسکای هاوک ۲ ترابایت، همانند هارد سیگیت اسکای هاوک ۱ ترابایت، از جدیدترین تکنولوژی های روز بهره مند است. این هارد دیسک مخصوص دوربین های مدار بسته و دستگاه های نظارتی ساخته شده است. ظرفیت بالاتر این محصول باعث شده است تا کاربران، اطلاعات بیشتری را نگهداری کنند.

بالاترین طول عمر: هارد داخلی وسترن دیجیتال ۲ ترابایت بنفش (WD Purple 2TB):

هارد دیسک وسترن دیجیتال ۲ ترابایت بنفش مخصوص سیستم های حفاظتی و دوربین های مدار بسته تولید شده است و آمادگی کار در طول شبانه روز را دارا می باشد. سری بنفش هارد دیسک های وسترن دیجیتال نیز دارای تکنولوژی intelliPower می باشند.

بهترین ظرفیت: هارد داخلی وسترن دیجیتال ۴ ترابایت مشکی (WD Black 4TB):

هارد دیسک وسترن دیجیتال با ظرفیت ۴ ترابایت از سری مشکی، یکی از سریعترین هارد دیسک های موجود در بازار می باشد. این محصول با استفاده از ۱۲۸ مگابایت حافظه کش، اطلاعات را با سرعت بالایی منتقل خواهد کرد. هارد دیسک وسترن دیجیتال ۴ ترابایت، یکی از گزینه های مناسب برای گیمرها و کاربران حرفه ای می باشد. این هارد دیسک از نوع ۳٫۵ اینچی می باشد که مناسب برای کامپیوترهای رومیزی است.

بهترین گزینه: هارد داخلی سیگیت باراکودا ۴ ترابایت (Seagate 4TB 7200RPM BarraCuda):

هارد داخلی سیگیت مدل باراکودا با ظرفیت ۴ ترابایت، بعنوان یک گزینه ایده آل برای کامیپوترهای رومیزی می باشد. این محصول با سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه، اطلاعات را با سرعت بالایی انتقال می دهد. سرعت نقل و انتقال اطلاعات در این محصول به ۲۱۰ مگابایت بر ثانیه نیز خواهد رسید. کیفیت بالای این محصول باعث شده است تا کاربران با اعتماد کامل، از اطلاعات خود محافظت نمایند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.