پرچمدار بعدی بلک‌شارک با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

پرچمدار بعدی بلک‌شارک با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی معرفی می‌شود

ظاهراً بلک‌شارک درحال ساخت گوشی هوشمند جدیدی است که از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

طی چند هفته‌ی گذشته، چند گوشی هوشمند پرچم‌دار با تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شده‌اند. اکنون به‌نظر می‌رسد بلک‌شارک نیز برای عرضه‌ی یک گوشی جدید رده‌بالا برنامه‌ریزی می‌کند. این خبر از طرف افشاگر معروف، DigitalChatStation در ویبو منتشر شده است. وی در پست خود اشاره می‌کند که گوشی بعدی این شرکت از صفحه‌نمایش Full HD پلاس بهره خواهد برد، درحالی‌که پیش از این انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر 2K مجهز شود. علاوه‌براین پرچم‌دار بعدی بلک‌شارک از باتری ۴۷۹۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. باتری این دستگاه با بهره گرفتن از طراحی دوسلولی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

به نوشته‌ی Gizmochina، بخش پشتی گوشی رده‌بالای بعدی بلک‌شارک میزبان سیستم دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. گفته می‌شود دوربین اصلی این دستگاه از حسگر IMX686 سونی بهره خواهد برد. این گوشی همچنین به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گزارش DigitalChatStation اشاره می‌کند که این محصول احتمالاً پرچم‌دار سال آینده‌ی بلک‌شارک خواهد بود، اما همچنین امکان دارد به‌عنوان مدل به‌روزشده‌ی یکی از مدل‌های کنونی این محصول روانه‌ی بازار شود.

افشاگر چینی در ماه ژوئن جزئیات دیگری درمورد پرچم‌دار بعدی بلک‌شارک به‌اشتراک گذاشت که در آن به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اشاره کرد؛ البته در آن زمان Snapdragon 8+ Gen 1 هنوز رسماً معرفی نشده بود.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)