عرضه مرورگر Brave روی لپ تاپ های مک مجهز به تراشه M1

عرضه مرورگر Brave روی لپ تاپ های مک مجهز به تراشه M1

عرضه مرورگر Brave روی لپ تاپ های مک مجهز به تراشه M1

مرورگر Brave که در حال حاضر یکی از امن ترین مرورگرهای دنیاست، روی لپ تاپ های مک مجهز به تراشه M1 نیز عرضه شد. نصب نسخه جدید بریو، بهبود عملکرد و افزایش طول عمر باتری را به همراه خواهد داشت.

همانطور که میدانید مرورگر Brave جزو مرورگرهایی است که کاربران معمولا برای حفظ هر چه بیشتر حریم شخصی خود از آن استفاده میکنند. بریو تا کنون روی دستگاه های بسیاری عرضه شده و توانسته جایگاه خود را به عنوان یک مرورگر قابل اعتماد تثبیت کند. سازندگان Brave چندی پیش با انتشار یک توییت، از عرضه این مرورگر روی لپ تاپ های مک مجهز به تراشه جدید M1 خبر داده اند. این در حالی است که تراشه M1 نیز به تازگی عرضه شده و هنوز کمپانی های بسیاری در حال تلاش برای تجهیز محصولات خود به این تراشه هستند. متن دقیق توییت را در تصویر زیر مشاهده میکنید.

مرورگر Brave مبتنی بر کرومیوم بوده و قادر است تا به صورت پیش فرض، تبلیغات را مسدود کرده و جلوی برنامه های تعقیب کننده را بگیرد. علاوه بر این در سیستم توکن اختصاصی بریو نیز پاداش هایی برای سازندگان در نظر گرفته شده است. به طبق گزارش های اخیر، حدود 7 میلیون کاربر فعال به صورت روزانه از این مرورگر استفاده میکنند.

از آنجایی که مرورگر Brave مبتنی بر کرومیوم است، انتظار میرود که توسعه آن برای پردازنده های آرم به کار رفته در لپ تاپ های جدید، علاوه بر بهبود سرعت عملکرد، طول عمر باتری را نیز تا حد قابل قبولی افزایش دهد. شاید جالب باشد بدانید که در این نسخه، مشکلات مربوط به ویدیوهای IMDB و اچ بی او مکس نیز برطرف شده است. حتی اگر سیستم شما مجهز به پردازنده M1 نیز نباشد، مشکلات فوق دیگر روی آن مشاهده نخواهد شد. سایر جزئیات مربوط به این نسخه را در تصویر زیر میبینید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)