بررسی اجزای داخلی و تست مقاومت گوشی هوشمند Google Pixel 5

بررسی اجزای داخلی و تست مقاومت گوشی هوشمند Google Pixel 5
بررسی اجزای داخلی گوشی هوشمند Google Pixel 5 نشان میدهد بر خلاف ادعای سازندگان، فلز زیادی در بدنه آن استفاده نشده است.

بررسی گوشی Google Pixel 5

این هفته در JerryRigEverything گوشی هوشمند Google Pixel 5 را مورد آزمایش دوام خود قرار داد. این آزمایش که نشان داد بر خلاف آنچه Google Pixel 5 ادعا میکند، در بدنه آن فلز زیادی به کار نرفته است. اما بدنه آن صرف نظر از پلاستیکی بودن، با دوام است.

حتی پس از سوراخ کردن ناخواسته پشت باتری Pixel 5 (که باعث ایجاد چند جرقه شد) و بعد از یک ساعت شناوری در استون، Pixel 5 هنوز روشن میشد. در ادامه باز کردن اجزای Pixel 5، حاکی از چندین انتخاب جالب طراحی و امکان تعویض آسان صفحه نمایش بود.

برای شروع، هیچ پیچی وجود ندارد که اجزای Pixel 5 را به هم متصل کند. از آنجا که بدنه این تلفن از "رزین زیستی" ساخته شده است، صفحه نمایش به خوبی با چسب به آن میچسبد. با گرم کردن این چسب و دقت به اطراف آن مشخص شد که صفحه نمایش Google Pixel 5 توسط تنها یک رابط به پنل متصل میشود که توسط یک قفل نگه داشته میشود. این بدان معنی است که تکنسین های تعمیر برای تعویض صفحه نمایش حتی به یک پیچ گوشتی هم نیازی ندارند و برای جداسازی صفحه تنها به یک هیتر و مکنده نیاز دارند.

با بررسی دقیق بلندگوی مکالمه پشت نمایشگر مشخص شد Pixel 5 از نوع سنتی آن استفاده نمیکند و در عوض بلندگو درست در پشت صفحه OLED نصب شده است. نکته جالب در مورد اجزای داخلی Google Pixel 5، همپوشانی باتری با مادربرد است که برای دسترسی به مادربرد نیاز به درآوردن باتری است.

سرانجام، در داخل گوشی آبکاری فلزی وجود داشت، اما آنطور که ادعا میشود، تلفن را نمیپوشاند. گوگل توضیح داد که داخل گوشی بیشتر شبیه به تصویر بالا است، اما همانطور که در این بررسی مشخص شد، در این گوشی فلز زیادی وجود ندارد.صرف نظر از این نکته، Google Pixel 5 گوشی با دوامی است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)