جزئیات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو جدید سامسونگ لو رفت

جزئیات لپ تاپ های گلکسی بوک پرو جدید سامسونگ لو رفت

لپ تاپ های گلکسی بوک پرو جدید سامسونگ

لپ تاپ های جدید سامسونگ به نام های گلکسی بوک پرو و گلکسی بوک پرو 360 در اندازه های مختلف و پشتیبانی از قلم S Pen در راه هستند.

ماه پیش شایع شده بود که کمپانی سامسونگ مشغول کار روی لپ تاپ های Galaxy Book Pro است. به هر حال، این شرکت اخیرا موفق به اخذ جواز بلوتوث برای نوت بوک های جدید خود یه نام های Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 شده که بخشی از جزئیات آن ها را در ادامه مورد بررسی قرار میدهیم.

طبق گزارش sammobile، غول فناوری کره جنوبی قرار است از دو مدل لپ تاپ در اندازه های مختلف 13.3 اینچی و 15.6 اینچی رونمایی کند. این لپ تاپ ها به پنل اولد مجهز هستند که به نوعی نقطه قوت آن ها به حساب می آید. هر دو لپ تاپ Galaxy Book Pro و Galaxy Book Pro 360 از قلم انحصاری S Pen پشتیبانی میکنند. با توجه به گزارش جدید، محصولات آینده سامسونگ دارای پردازنده های Core i5 و Core i7 هستند.

از طرف دیگر، لپ تاپ های جدید را نمیتوان به عنوان کروم بوک در نظر گرفت، اما از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنند. لپ تاپ پلکسی بوک پرو در دو مدل Wi-Fi و LTE قابل دسترس است، در حالی که گلکسی بوک پرو 360 در یک مدل مجهز به Wi-Fi و 5G عرضه میشود. ناگفته نماند که تا این لحظه، تفاوت های اصلی بین مدل های پرو و پرو 360 مشخص نشده است. اما احتمال میرود که نسخه 360 از مکانیزم لولایی نمایشگر استفاده میکند، که بازه وسیعی از جابجایی حرکت نمایشگر را برای کاربر فراهم می آورد.

کمپانی بزرگ سامسونگ اخیرا لپ تاپ های جدیدی را به بازار معرفی کرده که از جمله آن ها میتوان به گلکسی بوک فلکس 2 5G، نوت بوک پلاس 2 و گلکسی کروم بوک 2 اشاره کرد. فعلا هیچ خبری درباره تاریخ عرضه لپ تاپ های Galaxy Book Pro از جانب کمپانی سامسونگ اعلام نشده است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)