eBay به اشتباه حساب برخی کاربران را مسدود کرد

eBay به اشتباه حساب برخی کاربران را مسدود کرد

eBay به اشتباه حساب برخی کاربران را مسدود کرد

پس از توییتر، این بار نوبت به eBay رسیده تا به اشتباه بعضی کاربران خود را بن کند.

توییتر تنها شرکت اینترنتی معروفی نیست که در این هفته به‌طور تصادفی کاربران خود را بن کرده است. همان‌طور که ورج گزارش می‌دهد، eBay تأیید کرده است که «تعداد کمی» از کاربران را به اشتباه در 3 دسامبر تعلیق کرده است. شرکت مذکور دلیل این مشکل را فاش نکرد، اما گفت که این لغزش را برطرف کرده و به افراد آسیب دیده اطلاع داده است.

به گزارش انگجت، ممکن است تعداد قابل توجهی قربانی وجود داشته باشد. کاربران ردیت بخش بزرگی را به قربانیان مشکل اخیر eBay اختصاص داده‌اند. براساس گفته‌های افراد مختلف مشخص شده که در بین حساب‌های بن شده افرادی وجود دارند که سابقه خرید و فروش عالی داشته‌اند، حتی کاربرانی نیز بوده‌اند که مدت زمان زیادی از حساب خود استفاده نمی‌کردند. همچنین درخواست تجدیدنظر کسانی که با eBay ارتباط گرفته بودند، رد شده است.

درحالی‌که مشخص نیست چه چیزی باعث ممنوعیت‌های غیرعمدی می‌شود، اتفاقاتی این چنینی نشان می‌دهند که هنوز سیستم‌های مسدودکننده خودکار خدمات اینترنتی محدود هستند.

شرکت‌ها اغلب مجبورند برای مدیریت حجم محتواهای سایت خود به نظارت خودکار تکیه کنند. حتی ممکن است ناظران انسانی که برای بررسی اطلاعات به دست آمده توسط سیستم‌های خودکار به کار گرفته شده‌اند نیز اشتباه کنند. این اتفاقات کم پیش می‌آید اما باید دید شرکت‌های بزرگ چه کاری برای به حداقل رساندن آن انجام می‌دهند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)