بروزرسانی EMUI 11 برای گوشی های P30 و P30 Pro هواوی منتشر شد

بروزرسانی EMUI 11 برای گوشی های P30 و P30 Pro هواوی منتشر شد
سری گوشی های P30 و P30 Pro هواوی آخرین گوشی های این شرکت بودند که همراه با سرویس های گوگل عرضه شدند. حال بروزرسانی EMUI 11 برای این دو گوشی منتشر شده است.

بروزرسانی EMUI 11

شرکت هواوی در جدیدترین اقدام خود، اقدام به انتشار بروزرسانی EMUI 11 برای دو گوشی قدرتمند P30 و P30 Pro کرده است. این دو محصول، آخرین گجت های غول چینی بودند که همراه با سرویس های گوگل به بازار عرضه شدند که در ابندا با نسخه 9.1 رابط کاربری مخصوص هواوی مبتنی بر اندروید 9 همراه بودند سپس هر دو آنها را به نسخه 10 رابط کاربری این شرکت مبتنی بر اندروید 10.1 ارتقا داده و حالا نسخه 11 این رابط کاربری برای کاربران در دسترس قرار گرفته است.

بروزرسانی آینده

غول چینی در سپتامبر سال 2020 از این رابط کاربری رونمایی کرد، اما به دلیل محدودیت های اعمال شده توسط آمریکا به این شرکت، ای ام یو آی 11 هنوز مبتنی بر اندروید 10 است. اما ویژگی های اضافه شده در آن بسیار کاربردی است. این بروزرسانی که ابتدا بصورت آزمایشی و بتا منتشر شده بود، حالا بصورت رسمی و پایدار قابل دریافت توسط کاربران این دو گوشی قدرتمند و زیبا است.

طبق گزارش های منتشر شده حجم این آپدیت حدود 1.81 گیگابایت است. این نسخه رسمی و پایدار در حال حاضر برای برخی نقاط در جهان منتشر شده است. از این رو، امکان دارد که دریافت آن توسط شما به زمان بیشتری احتیاج داشته باشد. اما مسئله ای که مسلم است این است که شما به زودی امکان دریافت این آپدیت را خواهید داشت.

برای دریافت بروزرسانی مورد بحث، شما میبایست ابتدا به تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده و سپس به منوی سیستم بروزرسانی ها بروید و در آخر با استفاده از گزینه بررسی بروزرسانی شما میتوانید آگاه شوید که آپدیت مورد بحث برای شما منتشر شده است یا خیر.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)