تجربه سینما در خانه؛ ال جی از پروژکتور 4K جدیدی رونمایی کرد

تجربه سینما در خانه؛ ال جی از پروژکتور 4K جدیدی رونمایی کرد

این پروژکتور آخرین دستگاه سری  LG CineBeam Laser 4k است و HU810PW نام دارد


شرکت ال جی الکترونیکس ابتدای هفته از پروژکتور سینمایی جدیدی رونمایی کرد.این شرکت مستقر در کره جنوبی، پروژکتور جدید خود را با هدف آوردن تجربه سینما به خانه ها تولید کرده است تا در دوران همه گیری ویروس کرونا به مردم کمک کند در خانه های خود بمانند.

این پروژکتور آخرین دستگاه سری  LG CineBeam Laser 4k است و HU810PW نام دارد. این دستگاه مجهز به یک قابلیت تنظیم تصویر سه گانه است که براساس یادداشت های رسمی، گزینه های نصب متعددی را به کاربران ارائه می دهد. 

این پروژکتور از طریق لنزهای خود می تواند یک تصویر مستطیل شکل را روی دیوار ایجاد کند و فرقی نمی کند که دستگاه چه زاویه ای با دیوار داشته باشد و کجای خانه قرار بگیرد. مکان لنزهای افقی و عمودی می توانند تغییر کنند و همچنین صفحه می تواند با حداکثر نسبت بزرگنمایی 1.6 برابر بزرگ شود که امکان ترازبندی تصویر در حال نمایش را فراهم می کند. 
همانطور که از نام آن پیداست،این دستگاه می تواند تصویری با کیفیت 4K و حداکثر سایز 300 اینچ را با روشنایی ANSH Lumens 2700 نمایش دهد. پروژکتور 4k ال جی همچنین دارای حالت Iris است که می تواند میزان نور اتاق را تشخیص داده و روشنایی را متناسب با آن تنظیم کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)