تحلیلگر معروف: موجودی اپل ویژن پرو به‌سرعت تمام خواهد شد

تحلیلگر معروف: موجودی اپل ویژن پرو به‌سرعت تمام خواهد شد

مینگ‌چی کوئو، تحلیلگر اپل، در جدیدترین گزارش خود می‌گوید به‌لطف تقاضای طرفداران اصلی و کاربران دائمی اپل، ویژن پرو احتمالاً پس از دردسترس قرارگرفتن برای پیش‌سفارش یا فروش، یک‌جا فروخته می‌شود و در‌نتیجه زمان تحویل طولانی خواهد داشت.

مینگ‌چی کوئو افزود: «اینکه تقاضا برای ویژن پرو می‌تواند به‌دنبال از‌بین‌رفتن تازگی آن ادامه یابد یا خیر، مهم‌تر است. این موضوع بسته به این است که آیا تثبیت موقعیت محصول و برنامه‌های مهم ویژن پرو واضح و صحیح است یا خیر.»

کوئو اشاره کرد که ممکن است اپل برای کمک به حفظ شتاب فروش و جذب توسعه‌دهندگان، به افشای جزئیات بیشتری درباره هدست در مرحله‌ی پیش‌سفارش یا عرضه نیاز داشته باشد. در‌حال‌حاضر، ۹۹ دلاری‌ بودن لنزهای ZEISS جزو معدود خبرهای جدیدی است که اپل درباره‌ی ویژن پرو اعلام کرده است.

تولیدکننده‌ی گوشی آیفون می‌گوید که قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو ۳,۴۹۹ دلار است و این محصول همراه‌ با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دردسترس خواهد بود. احتمالاً بعدها مجموعه‌ای از کانفیگ‌های دیگر با فضای ذخیره‌سازی بیشتر در‌دسترس قرار می‌گیرند؛ اما انتظار داریم آن کانفیگ‌ها باعث افزایش قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو شوند.

اپل اقلام همراه با ویژن پرو را اعلام کرده است؛ اما سؤالات دیگری همچنان باقی می‌ماند. به‌عنوان مثال، اپل قبلاً گفته بود که اگر باتری به منبع برق خارجی وصل باشد، می‌توان ویژن پرو را به‌طور نامحدود استفاده کرد؛ اما این متن از صفحه‌ی محصول حذف شده است. احتمالاً اپل واحدهای باتری اضافی را برای خرید ارائه خواهد کرد؛ اما این خبر رسمی نیست.

انتظار می‌رود اپل در سال ۲۰۲۴ کمتر از ۴۰۰ هزار دستگاه تولید کند؛ در‌حالی‌که گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که اپل مجبور شده است پیش‌بینی‌های تولید خود را به‌دلیل مشکلات موجود بسیار کاهش دهد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)