ویژگی افشا شده Galaxy Buds Pro ؛ قابلیت پخش صدا در فضای 3D

ویژگی افشا شده Galaxy Buds Pro ؛ قابلیت پخش صدا در فضای 3D
هدفون های بیسیم Galaxy Buds Pro که ماه آینده رونمایی خواهند شد ویژگی های جالبی مانند قابلیت پخش صدا در فضای 3D و حذف نویز فعال متغیر خواهد داشت.

Galaxy Buds Pro

سامسونگ ماه آینده هدفون های بیسیم جدید خود را در کنار سری Galaxy S21 معرفی خواهد کرد. جفت هدفون های TWS به عنوان Galaxy Buds Pro رونمایی میشوند و اطلاعات افشا شده اولیه نشان میدهد که این هدفون ها چه ویژگی هایی خواهند داشت و به چه صورت خواهند بود. اکنون، اطلاعات افشا دیگری بیانگر برخی ویژگی های اصلی هدفون های جدید سامسونگ است که یکی از این ویژگی ها توسط رقیب این غول تکنولوژی کره ای، اپل، در AirPods عرضه کرد.

طبق گفته افشاگر معروف ایشان آگاروال (ishanagarwal24 @)، هدفون های Galaxy Buds Pro از "چندین سطح لغو نویز فعال و صدای محیط" پشتیبانی خواهند کرد. معنی این امر این است که کاربران میتوانند میزان لغو نویز و ویژگی صدای محیط را به دلخواه تنظیم کنند.

این ویژگی مشابه ویژگی Jabra Elite 85t است که به کاربر اجازه میدهد تا بیش از 11 سطح مختلف حذف صدا را انتخاب کند نه اینکه فقط یک صدا را خاموش یا روشن کند. شما همچنین میتوانید سطح صدای محیط را در Galaxy Buds تنظیم کنید، امیدواریم این هدفون ها به روشی مشابه با Huawei FreeBuds Studio عمل کند که به کاربران اجازه میدهد بین دو نوع حالت Hear-through خود جابجا شوند.

این افشاگر اعلام نکرد که آیا این ویژگی ها از طریق برنامه قابل دسترسی هستند یا میتوانند با استفاده از کنترل های تعبیه شده روی هدفون تنظیم شوند. با این حال، حدس ما این است که برای دسترسی به این ویژگی ها باید برنامه همراه Galaxy Wearable را دانلود و نصب نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های ذکر شده در این هدفون ها، پشتیبانی از روشن شدن خودکار حالت حذف صدای محیط در هنگام تشخیص صدای صحبت است. چیزی که به اعتقاد ما اینگونه عمل خواهد کرد که وقتی هدفون تشخیص صحبت را بدهد قابلیت حذف نویز غیرفال میشود بنابراین کاربر برای شنیدن صحبت های شخص دیگر مجبور به مکث در پخش نیست.

Ishan همچنین اشاره میکند که Galaxy Buds Pro دارای ویژگی 3D Spatial Audio یا همان قابلیت پخش صدا در فضای 3D با پشتیبانی از ردیابی حالت سر خواهد بود. چند ماه پیش هم یک ویژگی مشابه توسط اپل برای AirPods Pro اعلام شده بود. AirPods Max جدید نیز به این ویژگی مجهز است. این ویژگی هنگام تماشای فیلم یک تجربه تئاتر مانند را فراهم میکند، بنابراین به نظر میرسد صدا بیش از آنکه از یک جهت باشد از همه اطراف شما می آید.

ویژگی قابلیت پخش صدا در فضای 3D فقط با محتوایی اجرا میشود که از این ویژگی پشتیبانی کند، بنابراین اگر در حال تماشای فیلم یا فیلمی هستید که فاقد پشتیبانی از Spatial Audio است، حتی اگر این قابلیت را در هدفون های خود را روشن کنید نمیتوانید آن را تجربه کنید.

Galaxy Buds Pro در سه رنگ نقره ای فانتوم، مشکی فانتوم و بنفش عرضه خواهد شد. جعبه آن باتری بسیار بزرگتری نسبت به مدل نسل آخر ارائه میکند، بنابراین انتظار میرود کاربران با هدفون های جدید عمر باتری بیشتری داشته باشند.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)