کنسول‌های دستی را فراموش کنید؛ این تبلت کنترلر مخفی تاشو دارد

کنسول‌های دستی را فراموش کنید؛ این تبلت کنترلر مخفی تاشو دارد

تبلت جدید Rover Play شرکت Compal که دستگاهی مفهومی محسوب می‌شود، به‌صورت رسمی رونمایی شد. این تبلت دارای کنترلرهای متصل به پشت دستگاه و یک کیبورد جداشدنی است که آن را به محصولی چندکاره تبدیل می‌کند.

از نظر فنی، کنترلرهای تبلت پنهان نشده‌اند؛ بلکه تاشو هستند. کاربران می‌توانند آن‌ها را در هر زمانی که بخواهند، باز کنند. این قابلیت نه‌تنها سطح صاف تبلت را به طراحی ارگونومیک‌تر تبدیل می‌کند، بلکه به گیمرها اجازه می‌دهد از این دسته برای بازی استفاده کنند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که FlexiRear Controller فقط یک تکه پلاستیک نیست، بلکه یک کنترلر با حسگر اولتراسونیک است؛ بنابراین گیمرها می‌توانند ناحیه‌ی لمسی را مطابق با نیازهای خود تغییر دهند و سفارشی‌سازی کنند. حسگر لمسی در پشت تبلت می‌تواند به‌عنوان دکمه‌ی مجازی عمل کند.

همچنین تبلت Rover Play را می‌توان مانند هر تبلت مدرن ویندوزی با کیبورد استفاده کرد. هنگامی که این دستگاه را به پایه‌ متصل کنید، به یک لپ‌تاپ معمولی تبدیل خواهد شد.

شرکت Compal به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان تجهیزات لپ‌تاپ شناخته شده که برندهای زیادی از طراحی‌های آن استفاده می‌کنند؛ اما Rover Play هنوز یک محصول واقعی نیست و تولید آن به‌طور رسمی تأیید نشده است.

با توجه به رندرهای منتشرشده، طراحی تبلت Rover Play ایده‌ای جالب به‌نظر می‌رسد و ممکن است در آینده شاهد عرضه‌ی رسمی آن باشیم.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)