فری بادز پرو ۳ رونمایی شد؛ ایرباد ضدآب هواوی با حذف نویز هوشمند و تراشه اختصاصی

فری بادز پرو ۳ رونمایی شد؛ ایرباد ضدآب هواوی با حذف نویز هوشمند و تراشه اختصاصی

هواوی FreeBuds Pro 3 از پردازنده‌ Kirin A2 بهره می‌برد که به‌لطف DSP دوگانه، هر سیگنالی را که از دل این هدفون‌ها عبور کند، به‌صورت بهینه پخش می‌کند. این محصول همچنین از ویژگی‌های مدرنی مثل نسل سوم حذف نویز هوشمند و Quiet Call 2.0 برای افزایش کیفیت صدای تماس‌ها استفاده می‌کند و در بالای ساقه‌های آن‌ها میکروفون تعبیه شده است.

Kirin A2 همچنین از فناوری بلوتوث Polar Code و NearLink پشتیبانی می‌کند؛ ویژگی جذابی که برای انتقال داده با سرعت کم‌نظیر ۱٫۵ مگابیت‌برثانیه و انتقال صدای LossLess در هدفون هواوی FreeBuds Pro 3 طراحی شده است. البته برای بهره‌ گرفتن از قابلیت مذکور به دستگاهی مثل گوشی هواوی سری میت ۶۰ نیاز دارید؛ زیرا این محصولات از کدک اختصاصی L2HC 3.0 پشتیبانی می‌کنند.

البته FreeBuds Pro 3 با LDAC و L2HC 2.0 نیز سازگاری دارد و از Intelligent Dynamic ANC 3.0 و صدای فراگیر (Spatial Audio 2.0) پشتیبانی می‌کند که نسبت‌ به مدل قبلی این محصول ۴۰ درصد دقت بیشتری دارد و ۲۵ درصد پویاتر عمل می‌کند و نرخ‌تأخیر پاسخ‌گویی آن نیز ۲۵ درصد بهبود یافته است.

براساس اعلام هواوی، FreeBuds Pro 3 همچنین از طراحی دو درایور و گواهی IP54 بهره می‌برد و به‌لطف کیس خود تا ۳۳ ساعت شارژدهی می‌کند. این محصول اولین هدفون غول فناوری چینی محسوب می‌شود که از HarmonyOS 4.0 برای ارائه‌ی قابلیت‌هایی مثل Find Offline، Multi-Device Connect و Audio Sharing در صورت اتصال به دستگاه‌های سازگار بهره می‌برد.

FreeBuds Pro 3 هواوی در رنگ آبی، نقره‌ای، سفید و سبز دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت هدفون هواوی حدود ۲۰۵ دلار تغیین شده و از طریق فروشگاه Vmall در چین قابل سفارش است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)