از این پس کاربران واتساپ امکان انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را خواهند داشت

از این پس کاربران واتساپ امکان انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را خواهند داشت
واتساپ در نسخه بتای خود با اضافه کردن سه گزینه، قابلیت انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئو های ارسالی را در دسترس کاربران قرار داده است.

از این پس کاربران واتساپ امکان انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را خواهند داشت

واتساپ با فشرده سازی خودکار تصاویر و ویدئو ها هنگام ارسال، کیفیت محتوای تصویری را تا حدی کاهش می داد؛ اما حالا این اپلیکیشن از قابلیت جدیدی در نسخه بتای خود خبر داده است که کاربران می توانند تصاویر و ویدئو های ارسالی شان را با «بهترین کیفیت ممکن» ارسال کنند.

به‌ گزارش انگجت، طبق گفته وب‌ سایت WABetaInfo، نسخه بتای واتساپ در گوگل پلی موجود است و به احتمال زیاد این قابلیت شامل گزینه های Auto و Data Sever نیز خواهد بود. بدین ترتیب کاربر امکان انتخاب از بین سه حالت فشرده سازی برای صرفه جویی در مصرف داده و ارسال با بهترین کیفیت ممکن یا حالت خودکار خود اپلیکیشن را خواهد داشت.

 

احتمال می رود این قابلیت در حال توسعه به صورت عمومی نیز منتشر شود؛ اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. باتوجه به اینکه معمولا واتساپ تنظیمات یکسانی بای هردو سیستم عامل اندروید و iOS را پیش می برد، ممکن است این قابلیت برای نسخه iOS این اپلیکیشن نیز ارائه شود.

این برای کاربرانی خبر خوش محسوب می شود که از برنامه های پیام رسان معمول و پیش فرض در گوشی های موبایل برای اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها استفاده نمی کنندو به نظر می رسد علاوه بر این قابلیت به زودی ویژگی پشتیبانی هم زمان از چند دستگاه را در این اپلیکیشن شاهد خواهیم بود. 
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)