شرکت GALAX از اس اس دی های پر سرعت HOF رونمایی کرد.

شرکت GALAX از اس اس دی های پر سرعت HOF رونمایی کرد.
شرکت GALAX از اس اس دی های پر سرعت HOF رونمایی کرد.

شرکت گالاکس، یکی از مشهور ترین تولید کنندگان کارت گرافیک ، مدتیست که شروع به تولید حافظه اس اس دی کرده است.از جدیدترین اس اس دی های این شرکت می توان به اس اس دی سری GALAX HOF  اشاره کرد. اس اس دی های گالاس سری HOF از نوع M.2 و PCI-E می باشد.

شرکت گالاکس ، اس اس دی های جدید خود را در ظرفیت های ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت عرضه می کند. این محصولات از کنترلر Phison PS5012-E12 بهره می برند که با پشتیبانی از پروتکل NVME 1.3 ، به رابط PCIe 3.1 x4 متصل می شوند. همچنین یک خنک کننده سفید رنگ همانند دیگر محصولات سری HOF بر روی این اس اس دی ها نصب شده است.

وجود نورهای ال ای دی در این حافظه اس اس دی باعث شده است تا گیمرهای حرفه ای و افرادی که به زیبایی درون سیستم خود اهمیت می دهند ، از این محصول استفاده کنند.  GALAX در این سری از  اس اس دی ها از تراشه Toshiba BiCS 3D NAND نوع ۶۴ لایه بهره گرفته است.

سرعت خواندن اطلاعات در هر اس اس دی GALAX HOF به ۳۴۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد.

سرعت نوشتن نیز در ظرفیت های مختلف، به ترتیب ۲ گیگابایت در ثانیه برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی و ۲٫۸ گیگابایت برای مدل های ۱ و ۲ ترابایتی است.

از مزایای این محصول می توان به استفاده از حافظه کش از نوع SLC و همچنین حافظه DRAM اشاره کرد که در هر ۳ مدل لحاظ شده است. سرعت دستورات تصادفی بر اساس معیار۴K  در حافظه های اس اس دی گالاکس سری HOF، برابر با ۴۰۰۰۰۰ IOPSتا ۶۶۰۰۰۰ IOPS است.
قیمت حافظه اس اس دی گالاکس ، در حال حاضر توسط این شرکت اعلام نشده است.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.