گلکسی فیت ۳ به بازار ایران رسید؛ قیمت مچ‌بند جذاب سامسونگ چقدر است؟

گلکسی فیت ۳ به بازار ایران رسید؛ قیمت مچ‌بند جذاب سامسونگ چقدر است؟

اگر اهل ورزش کردن هستید یا صرفاً به‌دنبال یک گجت پوشیدنی با قیمت مناسب می‌گردید تا هم از امکانات یک ساعت هوشمند بهره‌مند ببرید و هم وضعیت سلامت خود را پایش کنید، گلکسی فیت ۳ انتخابی خوب برای شما خواهد بود. این محصول اکنون در بازار کشورمان موجود شده و قابل خرید است.

سامسونگ گلکسی فیت ۳ در زمان نگارش این مطلب با قیمت حدود ۴٫۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد و قیمت جهانی ۵۵ دلار دارد.

به‌دلیل نوسانات قیمت ارز و تازه‌بودن گلکسی فیت ۳ در بازار کشور، این محصول با قیمتی بالاتر از قیمت جهانی به فروش می‌رسد و نمی‌توان درباره‌ی کاهش قیمت در آینده نظری داد.

گلکسی فیت ۳ با نمایشگر ۱٫۶ اینچی اولد (از نوع AMOLED) عرضه می‌شود و توانایی نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد. نمایشگر فیت ۳ نسبت به مدل نسل قبلی خود یعنی یعنی گلکسی فیت ۲، ابعاد بزرگ‌تری دارد و به سنسور نور هم مجهز است.

دو ویژگی جدید Galaxy Fit 3، به‌کارگیری آلومینیوم در ساخت بدنه‌ی ساعت و اضافه شدن سنسور فشارسنج (بارومتر) برای پایش ارتفاع و تشخیص زمین‌ خوردن است اما همچنان خبری از GPS در فیت ۳ نیست.

گلکسی فیت ۳ سامسونگ ۱۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و به باتری با ظرفیت ۲۰۸ میلی‌آمپرساعت مجهز است که طبق ادعای سامسونگ می‌تواند تا ۱۳ روز شارژدهی داشته باشد.

مدل جدید ساعت هوشمند سامسونگ در سه رنگ خاکستری، نقره‌ای و رزگلد به بازار عرضه شده است.

اگر به‌دنبال خرید ساعت هوشمند هستید، بهتر است نگاهی به مهم‌ترین رقبای گلکسی فیت ۳ یعنی بند 8 پرو شیائومی یا مدل ارزان‌تر آن بند 8 شیائومی داشته باشید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)