باگ نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی S21 FE باعث تاخیر در عملکرد این دستگاه می شود

باگ نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی S21 FE باعث تاخیر در عملکرد این دستگاه می شود
برخی دارندگان گلکسی S21 FE گزارش داده اند باگ نرخ نوسازی نمایشگر این گوشی، باعث ایجاد تاخیر در عملکرد دستگاه می شود.

باگ نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی S21 FE باعث تاخیر در عملکرد این دستگاه می شود

مدتی قبل سامسونگ گلکسی S21 FE را به عنوان جانشین گوشی محبوب گلکسی S20 FE معرفی کرد. در واقع، این گوشی نسخه ی ضعیف تر شده ی گلکسی اس 21 است و حالا 9to5Google گزارش داده است که برخی از کاربران با مشکل نرخ نوسازی در نمایشگر این دستگاه مواجه شده اند.

به گزارش فون آرنا، گلکسی S21 FE با قیمت 699 دلار و بهره بردن از نمایشگر 6/4 اینچی، از نرخ نوسازی 120 هرتز برای پیمایش روان پشتیبانی می کند. با این حال، فناوری LTPO به این دستگاه اجازه می دهد نرخ نوسازی نمایشگر با توجه به محتوایی که مشاهده می کنید، تنظیم شود. این یعنی صفحه نمایش S21 FE می تواند بین نرخ نوسازی 60 هرتز یا 120 هرتز جابجا شود. 

با این حال، به نظر می رسد مشکلی در نمایشگر گلکسی S21 FE هنگام جابجاشدن به نرخ نوسازی کمتر از 60 هرتز، باعث ایجاد تاخیر در عملکرد دستگاه می شود. کاربرانی که با این مشکل موجه شده اند، از آن به عنوان «وقفه ی بسیار زیاد» در انیمیشن های گوشی و در سراسر رابط کاربری یاد کرده اند. در حال حاضر در یکی از انجمن های پشتیبانی سامسونگ، چندین گزارش درباره ی این موضوع ثبت شده است. 

ظاهرا این مشکل بیشتر مدل اگزینوسی گلکسی S21 FE را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از راهکارهای احتمالی برای رفع این مشکل، خاموش و روشن کردن صفحه نمایش است. همچنین، به نظر می رسد این مشکل به احتمال زیاد باگ نرم افزاری است؛ اگرچه احتمال اینکه مشکل به ایراد سخت افزاری مرتبط باشد، نیز همچنان وجود دارد. 

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)