دارندگان گلکسی S21 اولترا اکنون می‌توانند از قابلیت عکاسی نجومی استفاده کنند

دارندگان گلکسی S21 اولترا اکنون می‌توانند از قابلیت عکاسی نجومی استفاده کنند

سامسونگ اخیراً قابلیت‌های جدیدی برای سری گلکسی S21 ارائه داده است که علاقه‌مندان به عکاسی را هیجان‌زده می‌کند. این شرکت سرانجام قابلیت عکاسی نجومی را ازطریق برنامه‌ی Expert RAW دردسترس کاربران گلکسی S21 اولترا و گلکسی S21 پلاس قرار داده است؛ ویژگی جالبی که اولین‌بار با سری گلکسی S22 معرفی شد. حالت عکاسی نجومی به شما اجازه می‌دهد تا تصاویری خیره‌کننده از آسمان شب و ستاره‌ها و صورت‌های فلکی ثبت کنید.

انتظار می‌رفت حالت عکاسی نجومی با به‌روزرسانی One UI 5.1 به گلکسی S21 و گلکسی S20 اضافه شود؛ اما این اتفاق رخ نداد. به‌هر‌حال، دارندگان گلکسی S21 اولترا می‌توانند با جدیدترین نسخه‌ی اپلیکیشن Expert RAW از حالت مذکور استفاده کنند. انتظار می‌رود این قابلیت در آینده‌ی نزدیک برای پرچم‌داران قدیمی‌تر سامسونگ ازجمله سری گلکسی S20 و گلکسی زد فولد نیز ارائه شود.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، کاربران گلکسی S21 اولترا برای استفاده از حالت عکاسی نجومی باید جدیدترین نسخه‌ی برنامه‌ی Expert RAW را از فروشگاه گلکسی‌ دانلود و جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری سیستم‌عامل (آوریل ۲۰۲۳) را نیز نصب کنند. توجه کنید کیفیت عکس‌های گرفته‌شده در حالت عکاسی نجومی تا حدود زیادی به شفافیت آسمان بستگی دارد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)