گلکسی S23 اولترا نمایشگری با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت خواهد داشت؟

گلکسی S23 اولترا نمایشگری با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت خواهد داشت؟

سامسونگ پنل اولد ۲٬۰۰۰ نیت جدیدی در نمایشگاه CES 2023 معرفی کرده است که احتمالا در گوشی گلکسی S23 اولترا از آن استفاده می‌شود.

سامسونگ در رویداد CES 2023 نمایشگر امولد جدیدی با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت به‌نمایش گذاشت که مخصوص گوشی‌های هوشمند است. آنچه سامسونگ به نمایش گذاشته یکی از اولین‌ پنل‌های OLED است که به روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت دست پیدا می‌کند. سامسونگ پنل UDR جدیدش را در همکاری با شرکت UL Solutions تولید کرده است.

بر اساس گزارش فون‌آرنا، فعلا مشخص نیست کدام‌یک از گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر ۲٬۰۰۰ نیت تولید می‌شود. زمان زیادی تا رونمایی سری گلکسی S23 باقی نمانده و بعید نیست مدل اولترا از نمایشگر جدید سامسونگ استفاده کند.

با وجود هیجان‌انگیزبودن نمایشگر سامسونگ، این نخستین باری نیست که پنلی با روشنایی ۲٬۰۰۰ نیت می‌بینیم. اپل سال گذشته در گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس از نمایشگر ۲٬۰۰۰ نیت استفاده کرد. این دو گوشی به نمایشگر ساخت سامسونگ مجهز هستند.

در نظر داشته باشید آنچه به‌عنوان ۲٬۰۰۰ نیت اعلام می‌شود، «حداکثر روشنایی» است. دو شیوه برای اندازه‌گیری روشنایی وجود دارد که از آن‌ها به‌عنوان «صحنه‌ی واقعی» و «حالت پنجره‌ای» یاد می‌شود. تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به هنگام اشاره به روشنایی نمایشگر، نحوه‌ی اندازه‌گیری را اعلام نمی‌کنند، اما در اکثر مواقع شاهد «حالت پنجره‌ای» هستیم، چون این حالت به بیشترین روشنایی منتهی می‌شود.

اگر شایعه‌ها رنگ حقیقت به خود بگیرند، سامسونگ جدیدترین گوشی‌های هوشمند خود را اواسط بهمن رونمایی می‌کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)