گلکسی S24 رکورد تاریخی گلکسی نوت ۱۰ را شکست؛ محبوبیت چشمگیر پرچمدار کره‌ای

گلکسی S24 رکورد تاریخی گلکسی نوت ۱۰ را شکست؛ محبوبیت چشمگیر پرچمدار کره‌ای

بهترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۴ با استقبال کم‌نظیری مواجه شده‌اند و با شکستن رکورد پیش‌فروش گلکسی نوت ۱۰ به محبوب‌ترین گوشی‌ها از نظر تعداد پیش‌فروش در کره‌ی جنوبی تبدیل شده‌اند.

سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هفته پس از آغاز پیش‌خرید در کره‌ی جنوبی، ۱٫۲۱ میلیون پیش‌سفارش برای گلکسی S24 دریافت کرده که به‌طور متوسط ۱۷۳٬۰۰۰ دستگاه در روز است.

رکورد پیش‌سفارش برای گوشی سامسونگ پیش از این مربوط به گلکسی نوت ۱۰ بود که روزانه ۱۲۵٬۰۰۰ پیش‌سفارش دریافت می‌کرد. بدین ترتیب آمار فروش گلکسی S24 حدود ۳۸ درصد بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ است.

به ادعای سامسونگ فروشگاه‌های این شرکت در کره‌ی جنوبی پس از معرفی گلکسی S24 بسیار شلوغ شدند. سامسونگ در پی استقبال بالا از پرچمدارانش، مدت زمان پیش‌خرید را از ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) تمدید کرده است.

سری گلکسی S24 در هند نیز رکورد پیش‌فروش را شکست و در عرض سه روز بیش از ۲۵۰ هزار پیش‌سفارش دریافت کرد که بیشتر از پیش‌سفارش‌های گلکسی S23 در سال گذشته است.

در سایر بازارها نیز سامسونگ آمار پیش‌سفارش بهتری برای سری گلکسی S24 دریافت کرد است.

گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس در چهار رنگ زرد، بنفش، خاکستری و مشکی در دسترس هستند. گلکسی S24 اولترا به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ در چهار رنگ مشکی تیتانیومی، خاکستری تیتانیومی، بنفش تیتانیومی و زرد تیتانیومی عرضه می‌شود.

قیمت گوشی گلکسی S24 در کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی حدود ۸۶۳ دلار است. قیمت گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 پلاس در کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی به حدود ۱٬۰۰۰ دلار و قیمت گلکسی S24 اولترا در کانفیگ پایه به ۱٬۲۹۹ دلار می‌رسد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)