محصول Galaxy Watch 4 زودتر از انتظار معرفی خواهد شد

محصول Galaxy Watch 4 زودتر از انتظار معرفی خواهد شد

با توجه به گزارشی که توسط یکی از افشاکنندگان مشهور چینی در توییتر منتشر شده است، محصول  Galaxy Watch 4 در نیمه دوم سال میلادی جاری معرفی خواهد شد 

به تازگی یکی از افشاکنندگان مورد اطمینان چینی اخباری مبنی بر معرفی زود هنگام محصول Galaxy Watch 4 سامسونگ منتشر کرده است.

گلکسی واچ 3 در ماه آگوست سال 2020 معرفی شد که بنابراین می توان فرض کرد که جانشین احتمالی در همین زمان در سال جاری معرفی خواهد شد. با این حال افشاکننده معروف اعلام کرده است که سری جدید ساعت های غول کره ای احتمالا در سه ماهه دوم سال 2021 وارد بازار شود. وی همچنین معتقد است که دو ساعت جدید سامسونگ با نام های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 رونمایی خواهند شد.

گفته می شود که ساعت های هوشمند جدید این شرکت همراه با ویژگی های تشخیص میزان سطح قند خون، فناوری ECG، سنسور تشخیص سقوط و قابلیت تشخیص SpO2 را همانند مدل های قبلی خود، به همراه خواهد داشت.

با این حال، به نظر می رسد که ما ممکن است از ویژگی نظارت بر درجه حرارت پوست غافل شویم. طبق شایعات قبلی، سامسونگ همچنین ممکن است قصد داشته باشد TizenOS خود را رها کرده تا یک ساعت هوشمند جدید همراه با سیستم عامل Google WearOS معرفی کند.البته این اولین بار نیست که شایعاتی در مورد امکان معرفی یک ساعت هوشمند سامسونگ همراه با WearOS منتشر می شود.
افشا کننده معروف چینی این موضوع را دو هفته پیش نیز ذکر کرده بود و آخرین شواهد مربوط به ساعت هوشمند جدید این شرکت نشان دهنده ارائه این دو محصول در کنار WearOS است که توسط ivan-meler، توسعه دهنده شناخته شده در وبسایت XDA منتشر شده است. او دستگاهی با نام رمزی Merlot، در هسته کدهای گلکسی اس 20 پیدا کرده است که هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره آن در دسترس نیست.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)