شایعه: گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 خرداد ماه معرفی خواهند شد

شایعه: گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 خرداد ماه معرفی خواهند شد

معرفی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 خرداد ماه

گفته میشود سامسونگ دو گوشی دیگر از سری پرچم دار زد را خرداد ماه سال جاری معرفی و راهی بازار خواهد کرد که احتمالا گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 خواهند بود.

در حالی که چند ماه از عرضه گوشی های پرچم دار گلکسی اس 21 میگذرد، سامسونگ خود را برای معرفی گروهی دیگر از گوشی های پرچم دار آماده میکند. بر اساس شایعات، این شرکت خرداد ماه دو گوشی دیگر از خانواده گلکسی زد معرفی خواهد کرد که به احتمال زیاد گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 2 خواهند بود.

بر اساس گزارش هایی که به عرضه این گوشی ها در خرداد ماه اشاره میکنند، این پرچم دار های سامسونگ از صفحه نمایشی مجهز به فناوری LTPO بهره میبرند و حسگر اثر انگشت آن ها زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش گفته شده است گوشی های بعدی سری زد از S-Pen پشتیبانی میکنند. جی اس ام آرنا به این موضوع اشاره کرده که گلکسی زد فولد 3 از دو باتری برخوردار است که در مجموع 4380 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارند که اندکی کمتر از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی گلکسی زد فولد 2 خواهد بود.

ظرفیت کم باتری میتواند روی اندازه و ضخامت این گوشی ها تاثیر بگذارد و انتظار میرود که با گوشی های باریک تر و سبک تری مواجه شویم. بر اساس شایعات، پنل اصلی گلکسی زد فولد 3 در اندازه 7/55 اینچی ساخته شده که اندکی کوچک تر از صفحه نمایش 7/6 اینچی گلکسی زد فولد 2 است.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)