گوگل کروم به زودی به ویژگی بازگرداندن تب های گروهی مجهز خواهد شد

گوگل کروم به زودی به ویژگی بازگرداندن تب های گروهی مجهز خواهد شد
گوگل به زودی امکان بازگرداندن تب های گروهی را که بسته شده اند، در اختیار کاربران مرورگر کروم قرار خواهد داد. این ویژگی اکنون به کروم کاناری افزوده شده است.

گوگل کروم به زودی به ویژگی بازگرداندن تب های گروهی مجهز خواهد شد

یکی از ویژگی های جدیدی که به مرورگر کروم اضافه شده، امکان ایجاد کردن تب های گروهی است. این قابلیت باعث میشود تب ها را در قالب یک دسته با یک برچسب در کنار هم قرار بدهید تا آن ها را بهتر مدیریت کنید.

تنها مشکل این است که احتمال دارد کاربران به صورت تصادفی تب های گروهی را ببندند و زمانی که به قسمت History مراجعه میکنند تا تب ها را دوباره باز کنند، هیچ اثری از دسته بندی تب ها نیست و احتمالا نمیتوانند صفحه مورد نظر را پیدا کنند.

بر اساس گزارش ام اس پاور یوزر، در به روزرسانی کروم کاناری، گوگل این مشکل را برطرف کرده است و تب های گروهی در قسمت History نشان داده میشوند. زمانی که صفحه مورد نظر را برمیگردانید، کل آن گروه را هم در اختیار خواهید داشت، حتی اگر آن صفحه ها را نبسته باشید.

گوگل اعلام کرده است که کاربران کروم ماناری میتوانند تب ها را به صورت تک تک و مستقل از گروه ببندند. همچنین مشخص شده است که اگر تب بسته شده را برگردانید، گروه مربوط به آن تب هم دوباره ساخته خواهد شد. اگر گروهی بسته شود، هنگام بازگردانی آن گروه همه تب ها بازگردانده میشود.
به نظر میرسد این تغییرات که فعلا در کروم کاناری ایجاد شده است، تا چند هفته دیگر در اختیار عموم کاربران قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)