گوگل روی نسل دوم پیکسل تاشو کار می کند

گوگل روی نسل دوم پیکسل تاشو کار می کند
سال گذشته اعلام شد گوگل قصد دارد به زودی از یک گوشی تاشو با نام پیکسل فولد رونمایی کند.

گوگل روی نسل دوم پیکسل تاشو کار می کند

در ماه آوریل سال 2020 اعلام شد گوگل قصد دارد به منظور آغاز یک رقابت سخت با سامسونگ و دیگر برندهای تولید کننده گوشی های تاشو از پیکسل فولد رونمایی کند. اما از آن زمان تا امروز این شرکت هیچ محصول تاشویی را به بازار عرضه نکرده است.

با این حال طبق گزارشات منتشر شده توسط وب سایت 9to5Google از نسخه 12.1 اندروید به نظر می رسد غول فناوری در حال توسعه نسل دوم پیکسل فولد با کد نام "Jumbojack" است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از جدیدترین نسخه اندروید به نظر می رسد ساخت یک دستگاه تاشو جدید در برنامه های گوگل قرار گرفته است و این کمپانی قصد دارد بزودی طرفداران پیکسل را شگفت زده کند.

البته هنوز اطلاعات دقیقی درباره پیکسل فولد 2 منتشر نشده اما طبق گزارشات گفته می شود این دستگاه از 2 صفحه نمایش بهره می برد که یکی از آنها هنگام بستن محصول غیرفعال می شود.

این بدان معناست گوشی پیشرو شباهت بسیاری با محصول تاشو سامسونگ خواهد داشت. همانطور که می دانید گلکسی فولد از یک صفحه نمایش خارجی کوچک و یک صفحه نمایش داخلی بزرگ بهره می برد.

در حال حاضر اطلاعات کافی درباره پروژه "Jumbojack" گوگل وجود ندارد اما وب سایت منتشر کننده این اخبار ادعا می کند پیکسل فولد 2 همانند فولد 3 سامسونگ احتمالا به صورت همبرگری باز و بسته می شود. اما هنوز نمی توان از واقعی بودن این مسئله اطمینان حاصل کرد.
دیگر شایعات حاکی از آن است جامبوجک تنها یک دستگاه آزمایشی داخلی بوده و شاید هیچوقت در اختیار عموم قرار نگیرد. اما برخی براین باورند گوگل به زودی در کنار سری پیکسل 6 از اولین گوشی تاشو خود نیز رونمایی خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)