شایعه: پیکسل 5a گوگل قبل از انتشار اندروید 12 عرضه خواهد شد

شایعه: پیکسل 5a گوگل قبل از انتشار اندروید 12 عرضه خواهد شد
بر اساس شایعات، پیکسل 5a گوگل در ماه آگوست و پیش از انتشار نسخه‌ی نهایی سیستم‌عامل اندروید 12 به بازار عرضه خواهد شد.

شایعه: پیکسل 5a گوگل قبل از انتشار اندروید 12 عرضه خواهد شد

در حال حاضر می‌دانیم گوگل روی چند گوشی هوشمند کار می‌کند؛ پیکسل 5a پیکسل 6 و مدلی از سری پیکسل با صفحه‌نمایش تاشدنی. انتظار می‌رود پیکسل 6 و مدل تاشدنی سری پیکسل هم‌زمان یا کمی بعد از انتشار سیستم‌عامل اندروید 12 به بازار عرضه شوند؛ اما گزارشی منتشر شده است که از احتمال عرضه‌ی زودهنگام پیکسل 5a خبر می‌دهد.

به گزارش AndroidCentral، گوگل گویا می‌خواهد پیکسل 5a را در ماه آگوست (بازه زمانی بین مرداد تا شهریور) به بازار عرضه کند. پیکسل 5a گوشی هوشمند اقتصادی گوگل محسوب می‌شود که البته از سخت‌افزار نسبتا قابل قبولی برخوردار خواهد بود. تاکنون تصویر و اطلاعات مختلفی از این محصول گوگل منتشر شده است؛ برای مثال تصاویر رندر پیکسل 5a که تشابه بسیار طراحی ظاهری آن با پیکسل 4a نسخه‌ی 5G را نشان می‌دهد.

گزارش دیگری مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند سری پیکسل را به همراه داشت؛ اما در خبری گفته شد پیکسل 5a کنسل شده است و به مرحله‌ی تولید انبوه نمی‌رسد. البته سران گوگل به این موضوع واکنش نشان دادند و گفتند نه‌تنها محصول مورد نظر کنسل نشده است، بلکه به بازار ایالات متحده و ژاپن راه خواهد یافت.

برخی از رسانه‌ها تخمین زده بودند پیکسل 5a در رویداد گوگل I/O معرفی خواهد شد؛ اما چنین اتفاقی رخ نداد و با اینکه ماه ژوئن به روزهای پایانی خود رسیده است، همچنان گوگل از سری بعدی گوشی هوشمند خود رونمایی نکرده و مشخص نیست چه زمانی، اتفاق مورد نظر رخ خواهد داد. انتظار می‌رود اندروید 12 در اواسط ماه سپتامبر به همراه سری پیکسل 6 گوگل در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد و اگر اطلاعات منتشرشده در گزارش AndroidCentral را در نظر بگیریم، پیکسل 5a می‌تواند چند هفته زودتر از زمان ذکرشده به بازار بیاید.

انتظار می‌رود سری پیکسل 6 پس از معرفی در ماه سپتامبر، با اندکی تأخیر در ماه اکتبر به بازار عرضه شود. اگر پیکسل 5a زودتر از انتشار اندروید 12 به بازار بیاید، مجهز به سیستم‌عامل اندروید 11 خواهد بود و پس از انتشار اندروید 12، به جدیدترین سیستم‌عامل گوگل کوچ خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)