گوگل پیکسل به موبایل رسمی باشگاه آرسنال و لیورپول تبدیل شد

گوگل پیکسل به موبایل رسمی باشگاه آرسنال و لیورپول تبدیل شد

گوگل در حوزه‌های مختلفی ورود کرده و در سال‌های اخیر سراغ تولید گوشی هوشمند نیز رفته است. گوشی‌های پیکسل گوگل جزو مهم‌ترین محصولات این شرکت هستند و سال‌به‌سال تغییرات مطلوب تجربه می‌کنند.

گوگل در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید پیکسل به‌عنوان موبایل رسمی باشگاه‌های فوتبال آرسنال و لیورپول در لیگ برتر انگلیس انتخاب شده است. گوگل می‌گوید قراردادی که با این دو تیم امضا کرده، «چندساله» است. این شرکت پیش‌تر قرارداد تجاری با اتحادیه‌ی فوتبال انگلستان امضا کرده بود.

قرارداد تجاری گوگل با آرسنال و لیورپول، افزون‌بر تیم مردان شامل تیم زنان نیز می‌شود. گوگل می‌گوید که با تیم بزرگسالان این دو باشگاه همکاری می‌کند. به روایت گوگل، پیکسل ازطریق دوربین مبتنی‌بر هوش مصنوعی و قابلیت‌های متنوع، ثبت لحظات فوتبالی را جذاب‌تر می‌کند.

گوگل با همکاری لیورپول، اولین برنامه‌ی اختصاصی تیم زنان این باشگاه را در یوتیوب راه‌اندازی می‌کند؛ در برخی از برنامه‌ها، با بازیکنان مصاحبه می‌شود.

گوگل گفته است که به موجب همکاری با آرسنال، از کنار زمین در تمام بازی‌هایی که به میزبانی این باشگاه برگزار می‌شود، ویدیوی اختصاصی تهیه خواهد کرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)