ساعت هوشمند ۲۰۲۴ گوگل در دو مدل عرضه می‌شود

ساعت هوشمند ۲۰۲۴ گوگل در دو مدل عرضه می‌شود

گوگل در رویداد رونمایی گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو، از ساعت هوشمند پیکسل واچ 2 هم رونمایی کرد. به‌لطف تراشه‌ی اسنپدراگون W5، شارژدهی این اسمارت واچ به ۲۴ ساعت می‌رسد و نسبت به نسل اول پیکسل واچ بهبود چشمگیری دارد.

انتظار می‌رود گوگل در اوایل مهرماه ۱۴۰۳ از ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ در کنار گوشی‌های پرچمدار جدید خود پرده بردارد. سایز پیکسل واچ ۲ موردپسند بسیاری از کاربران نیست و برخلاف ساعت هوشمند سامسونگ و اپل واچ، پیکسل واچ‌ تنها با سایز ۴۱ میلی‌متری عرضه می‌شود.

احتمالاً گوگل پیکسل واچ ۳ را در دو نسخه با سایزهای متفاوت عرضه کند. به‌نوشته‌ی وبسایت 9to5Google مدل بزرگ پیکسل واچ ۳ به نمایشگر ۱٫۳ اینچی و باتری بزرگ‌تر مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود حسگرهای سلامتی بیشتری در دل خود جای بدهد.

با توجه به شایعات، مدل بزرگ پیکسل واچ ۳ از بند ۲۲ میلی‌متری استفاده می‌کند. در حال حاضر پیکسل واچ ۲ به بند ۲۰ میلی‌متری مجهز است.

گوگل مدل بزرگ‌تر ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ را برای افرادی که مچ بزرگ‌تری دارند و عمر باتری بیشتری از ساعت هوشمندشان می‌خواهند، رونمایی خواهد کرد. احتمالاً باز هم گوگل از تراشه‌ی اسنپدراگون W5 در ساعت هوشمند جدیدش استفاده می‌کند.

اطلاعاتی از مشخصات تکمیلی و قیمت ساعت هوشمند گوگل پیکسل ۳ در دسترس نیست و برای اطلاع از آن‌ها باید تا زمان رونمایی آن منتظر باشیم. شاید قیمت ساعت هوشمند گوگل در نسل جدید افزایش پیدا کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)