گوگل فروش پیکسل 4a را متوقف کرد

گوگل فروش پیکسل 4a را متوقف کرد
گوگل پیکسل 4a که در سال 2020 به عنوان یکی از بهترین میان رده های این شرکت عرضه شده بود، از فهرست سایت فروشگاه گوگل حذف شد.

گوگل فروش پیکسل 4a را متوقف کرد

به گزارش 9to5Google، طی این هفته گوشی پیکسل 4a از فهرست فروش فروشگاه گوگل کنار گذاشته شده؛ البته این حرکت چندان جای تعجبی ندارد، چرا که این رسانه خاطرنشان کرد که حذف این گوشی از فهرست فروش، پس از چندین ماه کمبود موجودی اتفاق افتاده است. 

گوشی Pixel 4a به نظر بسیاری از کاربران یکی از بهترین میان‌ رده‌ های گوگل لقب گرفته است. پردازنده‌ ی اسنپدراگون ۷۳۰، دو ‌برابر حافظه‌ ی بیشتر نسبت به نسل قبل (۱۲۸ گیگابایت نسبت به ۶۴ گیگابایت در پیکسل 3a) و البته قیمت پایه‌ ی ۳۵۰ دلار و ۵۰ دلار ارزان‌ تر از نسل پیشین (قیمت پایه‌ ی پیکسل 3a حدود ۴۰۰ دلار بود) باعث شده بتواند یکی از بهترین و ارزشمندترین گوشی‌ های میان‌ رده‌‌ ی گوگل باشد.

گوشی های میان رده ی گوگل معمولا ویژگی های خوبی مانند کیفیت بسیار خوب تک دوربین پشتی، حداقل سه سال به روز رسانی اندروید و پشتیبان‌ گیری نامحدود عکس‌ ها با کیفیت بالا در Google Phot‌‌os را با خود به‌ همراه دارند.

امیدواریم که گوگل در سال ۲۰۲۲ نیز یک گوشی میان‌ رده با برچسب قیمتی مشابه این گوشی روانه بازار کند؛ چرا که این شرکت در سال گذشته پبکسل 5a‌ را با قیمت ۴۵۰ دلار عرضه کرده بود. البته نسخه‌ ی استاندارد پیکسل 6 با قیمت بسیار خوبی در بازارهای جهانی به فروش می‌ رسد و امیدواری علاقه‌مندان را برای دیدن یک میان‌ رده‌ی ارزشمند دیگر از گوگل در سال ۲۰۲۲ بیشتر می‌ کند.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)