جی تی ای ۶ آرزو قدیمی طرفداران GTA را برآورده می‌کند

جی تی ای ۶ آرزو قدیمی طرفداران GTA را برآورده می‌کند

GTA 6 قرار است استانداردهای جدیدی در دنیای بازی ایجاد کند. توسعه‌دهندگان پتنت‌های هوش مصنوعی جدیدی را ثبت کرده‌اند که می‌تواند یکی از آرزوهای بزرگ طرفداران را به حقیقت تبدیل کند.

اولین تریلر بازی GTA 6 نشان داد که طرفداران باید منتظر دنیایی پویا باشند که در آن تصمیماتشان تأثیر مستقیمی روی داستان و محیط بازی می‌گذارد.

باتوجه‌به پتنت جدیدی که ناشر بازی، یعنی شرکت Take-Two، ثبت کرده، قرار است از هوش مصنوعی برای ایجاد مبلمان موجود در ساختمان‌های داخل بازی استفاده شود.

در GTA 5، تنها امکان گشت‌وگذار در چند فروشگاه‌ و ساختمان مسکونی یا اداری وجود داشت؛ اما احتمالاً در GTA 6 می‌توان به‌لطف هوش مصنوعی چیزهای بیشتری را کشف کرد.

به‌گفته‌ی یکی از کاربران ردیت که موفق شده پتنت‌های جدید هوش مصنوعی را مشاهده‌ کند، آپارتمان‌های لوکس به‌وضوح با آپارتمان‌های معمولی متفاوت خواهند بود. برای مثال، سایش و پارگی مبلمان یا تمیزی اتاق‌ها حس بسیار زنده‌ و واقعی‌تری به بازی می‌دهد. همچنین، رفتار NPCها (شخصیت‌های خارج از بازی) بسیار طبیعی‌تر می‌شود.

طبق گفته‌ی راک‌استار گیمز، بازی جی تی ای ۶ قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس دردسترس قرار بگیرد.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد.
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)